Nicole

Een wat langere levertijd maar door de duidelijke en snelle communicatie zeker niet vervelend. Je weet precies waar je aan toe bent. Kwalitatief goede jurkjes en prijs-kwaliteit is ook goed.

Hele goede en snelle communicatie. Zelfs laat op de avond en op feestdagen!

Shirley

Erg leuke kleding

Snelle levering goede service

Cynthia

Super snelle levering en service

Snelle service

Zahra

Goede producten met snelle bezorging, overigens foto’s zijn niet zeer betrouwbaar (lijken op meer bal jurken op de foto maar in het echt was de jurk meer plat met nog stiksels te zien achter de... Goede producten met snelle bezorging, overigens foto’s zijn niet zeer betrouwbaar (lijken op meer bal jurken op de foto maar in het echt was de jurk meer plat met nog stiksels te zien achter de gouden details)

Snelle bezorging, kleur op de foto van de producten kloppen precies.

Reactie Dottig.com:

Dank voor deze mooie review! Wij hebben het jurkje ook even bekeken of wij iets kunnen verbeteren. Wij hebben een aparte rubriek met Galajurken en deze jurk staat daar niet tussen. Deze jurk staat... Dank voor deze mooie review! Wij hebben het jurkje ook even bekeken of wij iets kunnen verbeteren. Wij hebben een aparte rubriek met Galajurken en deze jurk staat daar niet tussen. Deze jurk staat bij de feestjurken. In de omschrijving staat ook dat deze jurk op kniehoogte valt. Jammer dat u een ander beeld had, maar gelukkig vond u de jurk Aisha mooi genoeg om te houden!
Gr. Team Dottig

Sas

Goeie ervaring. Website duidelijk. Levering waanzinnig snel. Was echt een verrassing. Heel netjes ingepakt, als een kadootje.

Correctheid, snelheid.

Joke

Snelle levering, mooi afgewerkt! Precies zoals op de site.

Fk

Mooie kleding

Stéphanie

Mooi verpakt en dan ook nog ingepakt in cadeau paper, en een gratis cadeautje super leuk. Ik raad Dottig zeker aan!!

Roxane

Perfect

snelle levering goede kwaliteit

Angelique

Mijn ervaring is minder goed, tot twee keer toe te horen gekregen dat er spullen niet op voorraad waren. Uiteindelijk een vormloze 'verkleedkist-jurk' gekregen die gelijk retour gaat.

Geen idee

Reactie Dottig.com:

Beste klant,
Jammer dat u niet tevreden bent. Wij hebben deze klacht nog niet eerder binnen gehad. Maar u had kennelijk een hele andere beleving. Dat vinden wij spijtig.
Grotere jurken...
Beste klant,
Grotere jurken zoals maat 152/158 zijn veel stof en soms staat een model een meisje gewoon niet. Dat gebeurt ook wel.
Als u retourneert, krijgt u gewoon uw geld terug.
Gr. Team Dottig