Jo

Positief

Klantvriendelijk

Shannon Van Dijk

Super! Mega leuk jurkje besteld voor mijn dochter haar 1e verjaardag!

Supersnelle levering! , je word netjes op de hoogte gehouden van je bestelling.

maja

Goede klantenservice, snelle levering, tevrede met de bestelling

nadat ik gemaild had, kreeg ik te horen dat mijn bestelling volgende verzonden zou worden en had bij opmerking bij moeten vermelden dat spoed was.

Joke

Super goed!

Snel. Het pakket netjes en leuk verpakt. Duidelijke instructies.

An

Uitstekende service en prima levering!

Fantastische klantendienst die mee denkt en luistert en oplossingen biedt voor problemen. Echt heel tevreden!!

Anouska

Leuke & mooie spullen, snelle levering en super leuk verpakt. Je kan echt zien dat er aandacht aan is besteed.

Mooie en aparte producten

Karlijn

Erg goed en vriendelijk!

Erg goed en vriendelijk!

Op de website stond nadrukkelijk dat mijn bestelde artikel, een pre-order artikel was. Ik was er bij het bestellen van op de hoogte dat het na ongeveer 2 weken geleverd zou worden. Voor mij was dit geen probleem omdat ik er geen haast mee had.
Ondanks dat heeft Dottig mij, na het plaatsen van de bestelling, een mailtje gestuurd met de vraag wanneer ik het uiterlijk nodig had. Zo konden ze meedenken voor een eventuele spoedoplossing. Erg goed en vriendelijk!

Goede communicatie

MN

Goed, flexibel en meedenkend!

Meedenkend

Dottig. Com

We hebben 2 mooie pakketjes besteld en heel snel aangekregen ook al zagen we bij de bestelling dat we tot 21 dagen moesten wachten...de zelfde week hebben we het nog aangekregen en het is super mooi

Mooi en goede kwaliteit.
Lieve mensen ze helpen u direct

Regina

Fijne communicatie en snelle levering.

Snel en vertrouwd