van Gorp

Mijn ervaring is, dat ik goed ben geholpen. Goede communicatie, er word snel terug gereageerd. Kortom ik ben zeker tevreden.

Klantvriendelijkheid en snelle reactie

Malou

Hele goede service. Ik had Minnie Mouse oren nodig voor een feestje last minute en ik had ze de volgende dag al binnen! De oren zijn van perfecte kwaliteit. Raad Dottig zeker aan!!

Snelle levering, goede kwaliteit, komt overeen met de foto’s

Sandra

Het is een super bedrijf. Ik heb hier alleen maar goede ervaring ermee. Ik heb nu 3x raamstickers besteld gewoon omdat het zo ontzettend leuk is voor een verjaardag het staat super op de ramen.

Zijn heel vriendelijk hele snelle service

M. D

Goede ervaring. Bestelling wordt snel geleverd.

Snelle levering.

Roman

Goede communicatie, mooie shirt voor zoon.

Rilana Lovsin

Geweldig! We waren wat laat op zoek gegaan naar een outfit voor onze jarige meid, maar ze hebben echt rekening gehouden met onze deadline waarvoor eeuwige dank!

Snelle levering, goede klantenservice

Yelena Dekens

Top!

Goede communicatie

Y.Tilgenkamp

Ondanks sommige negatieve reviews toch een bestelling geplaatst en ik was zeer tevreden. Mooie kwaliteit tegen betaalbare prijzen.
Snelle verzending en een leuke gratis haarband omdat ik mij...
Snelle verzending en een leuke gratis haarband omdat ik mij voor de nieuwsbrief had aangemeld.

Mooie kwaliteit, aantrekkelijke prijzen, snelle verzending, ruim assortiment.

José

Super goede service

Hele goede communicatie

Steef

Geweldig!

Levering is ook echt op tijd!