Stéphanie

Mooi verpakt en dan ook nog ingepakt in cadeau paper, en een gratis cadeautje super leuk. Ik raad Dottig zeker aan!!

Roxane

Perfect

snelle levering goede kwaliteit

Angelique

Mijn ervaring is minder goed, tot twee keer toe te horen gekregen dat er spullen niet op voorraad waren. Uiteindelijk een vormloze 'verkleedkist-jurk' gekregen die gelijk retour gaat.

Geen idee

Reactie Dottig.com:

Beste klant,
Jammer dat u niet tevreden bent. Wij hebben deze klacht nog niet eerder binnen gehad. Maar u had kennelijk een hele andere beleving. Dat vinden wij spijtig.
Grotere jurken...
Beste klant,
Grotere jurken zoals maat 152/158 zijn veel stof en soms staat een model een meisje gewoon niet. Dat gebeurt ook wel.
Als u retourneert, krijgt u gewoon uw geld terug.
Gr. Team Dottig

Alexandra

Goed geregeld!

mooi verpakt, snelle levering, geweldig

Selleslags

Geweldig

Alles

Roos

Fantasische mooie shirtjes en een geweldige service. Communicatie verloopt helemaal top!

Communicatie verloopt perfect en tevens wordt er meegedacht over een eventuele snelle oplossing.

Olesia Vatamanesku

Snelle levering goede kwaliteit super

Heel chique kleren.

Jessica S

Goede service, duidelijke website, snel bezorgd en leuk verpakt met een persoonlijke boodschap

Zeer tevreden, topzaak!

Stephana

Producten zijn van geen goede kwaliteit. Heb meteen bij ontvangst het bloemetje op de clip vd schoen moeten lijmen. Vanochtend had ze alles voor de eerste keer aan. Liet de gesp vd schoen los. Dus... Producten zijn van geen goede kwaliteit. Heb meteen bij ontvangst het bloemetje op de clip vd schoen moeten lijmen. Vanochtend had ze alles voor de eerste keer aan. Liet de gesp vd schoen los. Dus die kon ze niet meer aan. Stonden we bij de deur om te gaan viel de strik eraf. Ook de lijm los van het stukje met de naald. Het was hierdoor erg stressvol en absoluut niet leuk voor mijn jarige dochter. Ze heeft nu een huil ochtend gehad ipv een feest. Ik zal het bedrijf hierdoor niet aanraden aan andere.

Producten waren eerder binnen dan de pri order datum

Reactie Dottig.com:

Beste klant,
Deze klacht van de schoenen hebben wij nog nooit gehad. Wij werken al een lange tijd samen met Amezing Shoes. U heeft deze klacht ook niet aan ons gemeld, dan konden wij nog kijken wat er aan de hand is. De gesp van de schoen kan niet loslaten. Die zit in een gaatje van het bandje en hoeft als het op de juiste maat is ingesteld ook niet gebruikt te worden, behalve om de maat weer anders in te stellen (gesp in een ander gaatje doen).
Alles wordt goed gecontroleerd, vervelend dat het bloemetje op de clip los was. Dat de strik er af viel, herkennen wij niet? Bedoelt u de extra broche/haarbloem?
Bij zoveel opmerkingen, begrijpen wij niet dat u ons niet mailt met foto's.
Jammer dat het zo is gelopen. Het is niet onze bedoeling om uw dochter overstuur te maken.
Gr. Team Dottig

Larisa

Geweldig en zeer tevreden.

Prachtige en zeer elegante kleding van top kwaliteit.