Disena

Jaap

Goed advies gekregen over het kiezen van materiaal en afmeting.

Het kleed is precies zoals op de foto. Ik heb wel een paar keer moeten bellen omdat de levering niet binnen de beloofde 5 werkdagen. Ik werd vriendelijk te woord gestaan er werd direct actie... Het kleed is precies zoals op de foto. Ik heb wel een paar keer moeten bellen omdat de levering niet binnen de beloofde 5 werkdagen. Ik werd vriendelijk te woord gestaan er werd direct actie ondernomen. Prima!

Veel aanbod en één van de weinige bedrijven die een vloerkleed naar onze smaak had (we zochten nogal een specifiek vloerkleed). Disena was ook nog eens goedkoper dan de 2 andere bedrijven die... Veel aanbod en één van de weinige bedrijven die een vloerkleed naar onze smaak had (we zochten nogal een specifiek vloerkleed). Disena was ook nog eens goedkoper dan de 2 andere bedrijven die hetzelfde kleed aanboden. Met het verzenden was iets niet helemaal goed gegaan en het duurder langer dan verwacht. Maar het contact met Disena was goed en het vloerkleed is uiteindelijk netjes afgeleverd.
Omdat we Disena niet kenden, was het wel even spannend om hier iets te bestellen, maar ondanks het 'leveringsprobleempje' is het ons goed bevallen.

Emma

Supermooie kleedjes voor weinig en snel geleverd!

Goede ervaring. Ik werd gebeld toen de bestelling eerder klaar was om te vragen of die eerder verstuurd kon worden. Heel klantvriendelijk.

Goede klantenservice en erg tevreden met het vloerkleed!

Mirjam

Bij een ander bedrijf het gekochte tapijt voor een veel hogere prijs gezien. Na wat gegoogeld te hebben, bij Disena het exact hetzelfde tapijt gevonden. Daarbij kreeg ik ook nog 10% korting. Het... Bij een ander bedrijf het gekochte tapijt voor een veel hogere prijs gezien. Na wat gegoogeld te hebben, bij Disena het exact hetzelfde tapijt gevonden. Daarbij kreeg ik ook nog 10% korting. Het kleed arriveerde snel daarna en was goed verpakt. Ik ben er heel blij mee!

Super snel geleverd, echt een aanrader!