Disena

Rianne

Snelle service en mooi kleed

customer

Ik ben tevreden over het geleverde product. Maar bij de bestelling werd levering beloofd binnen afzienbare tijd. Dit kon niet worden waargemaakt, het vloerkleed moest zelfs nog gemaakt worden. Omdat... Ik ben tevreden over het geleverde product. Maar bij de bestelling werd levering beloofd binnen afzienbare tijd. Dit kon niet worden waargemaakt, het vloerkleed moest zelfs nog gemaakt worden. Omdat hierover niet gecommuniceerd was (ik moest zelf contact zoeken en vragen wat er aan de hand was), werd er 15 euro tegemoetkoming voorgesteld. Dit bedrag heb ik nog steeds niet ontvangen.

Reactie Disena:

Beste Trudi,
Beste Trudi,
We zijn wel blij dat je tevreden bent met het geleverde vloerkleed. Wij kunnen ons voorstellen dat je vindt dat er in de service er om heen dingen beter hadden gekund. Voor bepaalde vloerkleden hebben we te maken gehad met vertraging in de levering. De tegemoetkoming van €15 euro we direct in orde. Meestal wachten we met het uitkeren van een compensatie tot de zichttermijn verlopen is, maar in jouw geval gaan we direct tot actie over.
Bedankt voor je reactie en heel veel plezier met het vloerkleed gewenst!
Disena

A. de Bruijn

Goede informatie, prachtig kleed, snelle levering

customer

Ik had een hele goeie contact

Linda

Snelle levering en goede service

Ch

Het is mij goed bevallen, vloerkleed is snel geleverd voor de kerst.

customer

De bestelling keurig afgeleverd. Eerder als dat was aangegeven toen ik daar naar geïnformeerd had. Vriendelijk geantwoord op mijn vraag.