Disena

customer

Na een aantal weken nog niks ontvangen. Uiteindelijk werd ik gevraagd of ik wilde wachten. Ik heb mijn geld teruggevraagd en die heb ik ontvangen.

Ellen

Ik was op zoek naar een vloerkleed wat op dat moment niet voorradig was. Gebeld met Disena en deze heeft mij netjes geïnformeerd over de voorraadstatus en daadwerkelijke levertermijn. Binnen twee... Ik was op zoek naar een vloerkleed wat op dat moment niet voorradig was. Gebeld met Disena en deze heeft mij netjes geïnformeerd over de voorraadstatus en daadwerkelijke levertermijn. Binnen twee weken alsnog het prachtige karpet in huis, bedankt!

customer

Juiste bestelling en op tijd ontvangen.

Michael

Goede communicatie omtrent voorraad en levering. Karpet ook snel binnen.

Jalissa

Snelle levering en prima kwaliteit van het karpet. Ik ga ik zeker nog eens bestellen.

Iris

Ik twijfelde over de maat van het karpet en heb daarom telefonisch contact opgenomen met Disena. Werd netjes geholpen door de klantenservice en zij dachten graag met mij mee. Karpet besteld en nog... Ik twijfelde over de maat van het karpet en heb daarom telefonisch contact opgenomen met Disena. Werd netjes geholpen door de klantenservice en zij dachten graag met mij mee. Karpet besteld en nog steeds blij met mijn keuze!

Arnold kok

Snelle levering. Bij het uitpakken van het vloerkleed een vlekje geconstateerd. Mailtje gestuurd en de zelfde dag een keurig mailtje terug gekregen. Binnen 1 week een nieuw vloerkleed gekregen. Top... Snelle levering. Bij het uitpakken van het vloerkleed een vlekje geconstateerd. Mailtje gestuurd en de zelfde dag een keurig mailtje terug gekregen. Binnen 1 week een nieuw vloerkleed gekregen. Top bedrijf, dikke 10.

Miranda van Heijs

Zeer snelle levering en mooie kwaliteit