Disena

Rosalie Kok

Mooie kleden en vlotte levering

Laura Amsterdam

Kan ik nog weinig over zeggen. Het bestellen ging vlot. Maar sinds het verzendproces werd gestart lijkt de bestelling niet echt onderweg te zijn. Dus ik wacht het af.

Julia

In eerste instantie het verkeerde product geleverd gekregen, uiteindelijk netjes opgelost

customer

Het product wat ik bestelde kon niet meer geleverd worden ik werd klantvriendelijk door een medewerkster van de klantenservice geholpen en er werd mij 10%procent korting op mijn eventuele aankoop... Het product wat ik bestelde kon niet meer geleverd worden ik werd klantvriendelijk door een medewerkster van de klantenservice geholpen en er werd mij 10%procent korting op mijn eventuele aankoop aangeboden ter compensatie,wat ik aardig aanbod vond.

Van der Aa

Goed. Alleen wat lange levertijd.

customer

Kleed blijkt week na bestellen opeens een levertijd van 6 weken te hebben. Ter compensatie wordt 10% korting aangeboden.

Slechte communicatie klantenservice

Jordaan

Website prima en snelle reactie op mail. De levering zou binnen 5 dagen geleverd worden. Pas na mijn mail na 10 dagen kreeg ik te horen dat de levering pas in week 3 geleverd wordt. Dat is 3-4 weken... Website prima en snelle reactie op mail. De levering zou binnen 5 dagen geleverd worden. Pas na mijn mail na 10 dagen kreeg ik te horen dat de levering pas in week 3 geleverd wordt. Dat is 3-4 weken na bestelling. Dit is erg jammer.
Ik kan dus verder nog niets zeggen over het vloerkleed.

Snelle levering. Mooi kleed