Disena

C.R.

Steeds een snelle reactie en netjes verpakt geleverd. Helaas paste het tapijt niet bij mijn interieur. Retour was snel verwerkt. Ik zou hier zeker opnieuw bestellen.

Oktay

Zondag waren we naar een groot Loods gegaan in Amersfoort om vloerkleden te bekijken. Hier viel ons direct een mooie kleed op van veer carpets (Austin Green 280 x 200). Ik dacht, laat ik ff googlen,... Zondag waren we naar een groot Loods gegaan in Amersfoort om vloerkleden te bekijken. Hier viel ons direct een mooie kleed op van veer carpets (Austin Green 280 x 200). Ik dacht, laat ik ff googlen, wellicht vind ik het ook online voor een mooi prijsje. En inderdaad, ik kwam op de site van Disena en zag exact hetzelfde vloerkleed voor een mooiere prijs. Ik kende het bedrijf niet, dus was in het begin sceptisch. Vervolgens naar de reviews gaan kijken. Deze waren positief en ik had gelezen dat er zelfs klanten waren die problemen hadden, maar dit netjes konden oplossen met de klantenservice. Uiteindelijk overtuigd, heb ik dezelfde dag nog het vloerkleed besteld. Deze werd zoals afgesproken op woensdag geleverd. Ik maakte de verpakking open en zag helaas dat er probleempjes waren in de naadjes. Via chat had ik contact met Rolf (klantenservice) en die had meteen beloofd om contact op te nemen met de leverancier en zei dezelfde dag nog met een oplossing zou komen. Inderdaad, hij bood aan om het vloerkleed om te ruilen. De bezorger zou een nieuw kleed meenemen en de oude terugnemen. De bezorger kwam uiteindelijk langs, nam de oude kleed mee, maar had de nieuwe niet bij zich. De vervoerder had mijn vloerkleed in het hele proces 'kwijtgeraakt'. In de tussentijd had ik steeds contact met de klantenservice hierover. Zowel via chat-functie als via de mail. Deze reageerde zeer snel en vriendelijk. Ik had het gevoel dat ze zeer begaan waren met de situatie en oprecht hun best deden om dit op te lossen. Uiteindelijk is het Rolf gelukt om de vloerkleed (verzekerd) bij mij thuis te krijgen. Meteen uitgepakt en deze ziet er prachtig uit. We zijn zeer tevreden met het vloerkleed, maar ook met name de manier waarop de klantenservice bereikbaar was en dit heeft opgelost voor ons. Howel het de schuld van de vervoerder was, hebben we van Disena als goedmaker nog een kleine compensatie/korting gekregen. ook heel fijn.
Nu genieten we van het vloekleed en ziet de woonkamer er weer frisjes uit ?

customer

Geweldige service en snelle actie

fam. van Egmond

Wij hebben hier een vloerkleed gekocht met een verlate levertijd.
Het vloerkleed bevalt ons prima.
De communicatie met de verkoper verliep vlotjes en resultaatgericht.

Maaike Dirkx

Uitstekend

Snel verzonden, goed verpakt, top!

Mooi kleed voor een scherpe prijs en snelle levering!