EYECOUNT4U

Nadat de verkeerde kleur ordners is geleverd en de communicatie erg moeizaam verliep, maar ik een klacht hierover heb ingediend en heb verzocht om in contact te komen met een leidinggevende waaraan... Nadat de verkeerde kleur ordners is geleverd en de communicatie erg moeizaam verliep, maar ik een klacht hierover heb ingediend en heb verzocht om in contact te komen met een leidinggevende waaraan ik alles kon uitleggen, is de klacht alsnog naar grote tevredenheid opgelost.

Ja, goedkoop en snel.

Mijn geslacht is vrouw, geen man!

Paul

Doosjes dinsdag besteld met 24 uurs leverbelofte. maar kreeg vrijdag te horen dat ze pas op zn vroegst de week erop op maandag aankomen. Als webshop zijnde zitten we in de knel hierdoor omdat we... Doosjes dinsdag besteld met 24 uurs leverbelofte. maar kreeg vrijdag te horen dat ze pas op zn vroegst de week erop op maandag aankomen. Als webshop zijnde zitten we in de knel hierdoor omdat we gewoon geen geschikte doosjes meer hebben om orders in te pakken. Nu kan dit altijd wel eens gebeuren en heb begrip voor de situatie maar ben al meer dan 5 jaar vaste klant van discountoffice, maar een compensatie weigerden ze te geven. Nu heb ik al bijna een week zeer dure veel te grote dozen moeten gebruiken om kleine producten die net niet in de brievenbus passen in te pakken. Had t wel netjes gevonden als discountoffice mij een extra pak dozen had bijgeleverd als tegemoetkoming voor extra kosten die ik heb gemaakt door hun voorraadfout, maarja helaas geven ze blijkbaar niet veel om trouwe klanten maar meer om winstmaximalisatie. Jammer van jullie Discountoffice!

Groot aanbod en goede prijzen

Geachte klant,
Op onze website wordt per artikel een verwachte levertijd aangegeven. Zoals u van ons gewend bent wordt het door u bestelde artikel normaal gesproken geleverd binnen 1 à 2 werkdagen. Het spijt ons dat de levering van uw bestelling dit keer vertraging heeft opgelopen door onvoorziene omstandigheden. De afdeling klantenservice heeft u op de hoogte gehouden van de actuele leverstatus.
Excuses voor het ongemak.

MP

Goedkoop wordt eindelijk duurkoop!
Van hen geleerd om beter een paar centen meer te betalen voor goede service en klantvriendelijkheid.
Bestelling in de hal gedumpt. Bij het retourneren...
Goedkoop wordt eindelijk duurkoop!
Bestelling in de hal gedumpt. Bij het retourneren van een verkeerde bestelling heeft mij dubbele verzendkosten + magazijnkosten gekost. Al met al... niet de moeite waard.

Tineke

Makkelijke website.
Duidelijke product omschrijving,
Zeer goede en snelle service.

NewGreen.Market

Niet communicatief, waardeloos bezorgt, bestelling gedumpt in de hal, vervoerder rijd direct weg na snel de handtekening te ontfutselen. Kortom geen bestelling plaatsen, goedkoop is in dit geval... Niet communicatief, waardeloos bezorgt, bestelling gedumpt in de hal, vervoerder rijd direct weg na snel de handtekening te ontfutselen. Kortom geen bestelling plaatsen, goedkoop is in dit geval duurkoop. Algemene voorwaarden goed doorlezen, DiscountOffice.nl beroept zich hierop in alles.

Geen sterk optreden, advies niet doen, ga naar een servicegericht en eerlijk online bedrijf.

Beauty Care Angela Angela Thissen

Prima service, snelle levering en goede hulp van klantenservice, dankjewel Petra. Dr bestelde inkapbare barstoel is heel stevig en zit prettig. Hij wijkt iets af van de afbeelding op jullie site,... Prima service, snelle levering en goede hulp van klantenservice, dankjewel Petra. Dr bestelde inkapbare barstoel is heel stevig en zit prettig. Hij wijkt iets af van de afbeelding op jullie site, misschien kunnen jullie dat nog even aanpassen, maar verder heel tevreden.

AK TRADING BV

DiscountOffice.nl is alleen goed in het verkopen van allerlei articalen! Men weet pas echt hoe het bedrijf te werken gaat, als men problemen hebben met zijn/haar gekochte product.
Ze zijn...
Ze zijn echt niet te spreken over garranties of wat dan ook! Ze zeggen letterlijk zoek het maar uit met de leverancier van het product.

Geachte klant,
We betreuren het dat u niet tevreden bent met de geboden service. Wij herkennen ons niet in het beeld dat u schetst. Naast de garantiebepalingen van de leveranciers blijven altijd de wettelijke garantiebepalingen van kracht. Indien een product daadwerkelijk defect is dan zal dit product onder de garantievoorwaarden gerepareerd worden. De door u gemelde klachten vallen hier echter buiten.

Monique Tijssen

Helaas blijken afbeeldingen in webshop niet leidend te zijn voor het uiteindelijke product wat ik heb aangeschaft. Bij navraag wat er mis is gegaan bij de bestelling is dat ook het enige antwoord.... Helaas blijken afbeeldingen in webshop niet leidend te zijn voor het uiteindelijke product wat ik heb aangeschaft. Bij navraag wat er mis is gegaan bij de bestelling is dat ook het enige antwoord. dus een veiligheidsbril op de afbeelding blijkt bij levering een veiligheidsbril met zonneglazen te zijn. Nu maar op zoek naar extra verlichting voor het werken in de avonduren met deze veiligheidsbrillen.

Snel antwoord door de klantenservice

Geachte klant,
We betreuren het dat er onduidelijkheden zijn ontstaan over het door u bestelde artikel. Mocht u aanvullende informatie over een artikel nodig hebben dan kunt u contact opnemen met de klantenservice. Om in de toekomst misverstanden te voorkomen hebben wij extra informatie vermeld bij dit artikel. Excuses voor het ongemak.

my-job.nl

Tja wat kan ik zeggen. Stempel besteld met de gedachte dat deze binnen 1 -2 werkdagen zou komen. Helaas blijkt dat er een bon wordt verstuurd voor een stempel. Aangezien we per morgen een stempel... Tja wat kan ik zeggen. Stempel besteld met de gedachte dat deze binnen 1 -2 werkdagen zou komen. Helaas blijkt dat er een bon wordt verstuurd voor een stempel. Aangezien we per morgen een stempel nodig hebben gevraagd om enige coulance om te annuleren, binnen 2 uur na bestelling, maar helaas helaas, geen gehoor en er valt niet over te praten.

snel antwoord op je mail, voor ons zonder bevredigend antwoord maar dat ter zijde.

Geachte klant,
Indien u een artikel ontvangt dat niet voldoet aan uw verwachtingen en u wenst dit te retourneren dan kunt u gebruik maken van onze retourprocedure.
Het spijt ons dat het...
Geachte klant,
Het spijt ons dat het niet meer mogelijk was om uw order te annuleren. Gezien het feit dat wij uw bestelling zo snel mogelijk willen leveren worden de orders direct doorgezonden naar het magazijn. Uw bestelling wordt meestal op dat moment al gereed gemaakt voor verzending.

A. Jansen

Prima bedrijf. Snelle levering en lage prijzen

Lage prijzen