Paul

Doosjes dinsdag besteld met 24 uurs leverbelofte. maar kreeg vrijdag te horen dat ze pas op zn vroegst de week erop op maandag aankomen. Als webshop zijnde zitten we in de knel hierdoor omdat we gewoon geen geschikte doosjes meer hebben om orders in te pakken. Nu kan dit altijd wel eens gebeuren en heb begrip voor de situatie maar ben al meer dan 5 jaar vaste klant van discountoffice, maar een compensatie weigerden ze te geven. Nu heb ik al bijna een week zeer dure veel te grote dozen moeten gebruiken om kleine producten die net niet in de brievenbus passen in te pakken. Had t wel netjes gevonden als discountoffice mij een extra pak dozen had bijgeleverd als tegemoetkoming voor extra kosten die ik heb gemaakt door hun voorraadfout, maarja helaas geven ze blijkbaar niet veel om trouwe klanten maar meer om winstmaximalisatie. Jammer van jullie Discountoffice!

Groot aanbod en goede prijzen

Reactie DiscountOffice.nl:

Geachte klant,
Op onze website wordt per artikel een verwachte levertijd aangegeven. Zoals u van ons gewend bent wordt het door u bestelde artikel normaal gesproken geleverd binnen 1 à 2 werkdagen. Het spijt ons dat de levering van uw bestelling dit keer vertraging heeft opgelopen door onvoorziene omstandigheden. De afdeling klantenservice heeft u op de hoogte gehouden van de actuele leverstatus.
Excuses voor het ongemak.
DiscountOffice.nl klantenservice

Score voor DiscountOffice.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja