1931 beoordelingen

1931 Reviews

AJS

In 2021 zonnepanelen laten installeren door Dijkman. Geweldige service.
In 2021 zonnepanelen laten installeren door Dijkman. Geweldige service.
Nu, 2023, een offerte opgevraagd voor uitbreiding. Voor het bijplaatsen van 4 panelen wordt op de offerte in het volledige starttarief van €850,= in rekening gebracht. Bij navraag wat het starttarief inhoud krijg je een heel vaag antwoord. Hierdoor wordt de prijs per kW veel te hoog. Het gaat tenslotte om een uitbreiding. Dijkman zou er goed aan doen om bij uitbreiding een ander tarief dan het standaard starttarief te rekenen. Natuurlijk zijn er voorrijkosten en arbeidstijd maar de meeste werkzaamheden zijn bij de 1e installatie al voltooid. Hier valt echter niet over te praten.
En op de vraag of wij zelf de panelen kunnen plaatsen of laten plaatsen waarna Dijkman ze op afstand kan inregelen wordt geen medewerking verleend en komt de garantie te vervallen op alle panelen.
Uitbreiden wordt zo onmogelijk (duur) gemaakt.

Na het schrijven van deze review heeft het bedrijf de moeite genomen om meer uitleg te geven en gevraagd de review aan te passen.

Wat eens een bedrijf was met geweldige service die wij bij velen hebben aangeprezen zijn wij nu diep teleur gesteld.

Lange wachttijd. Installatie goed gebeurt op de nodige schade na, deels gemeld bij ons en deels kwamen we er later achter. Met 5 dagen doet de app het zegt men, alle productie komt vanzelf in... Lange wachttijd. Installatie goed gebeurt op de nodige schade na, deels gemeld bij ons en deels kwamen we er later achter. Met 5 dagen doet de app het zegt men, alle productie komt vanzelf in beeld.. tot op heden twee weken verder, antwoord dat fabrikant omvormer moet updaten op afstand, helaas alle zonnige dagen voor niks, want fabrieksfout! En we wachten nog steeds op de update zodat we productie zien en het herstel van alle kapotte onderdelen. Inmiddels contact gehad met de klantenservice en zij waren heel schappelijk in het meedenken van oplossingen.

Richard

Fijn geholpen komt na wat er gezegt word van tevoren goed ingelicht.
Top service

J. Bruins

Prima en netjes verzorgd, alles netjes geplaatst. Waarom Dijkman? Komt het beste uit alle recensies die we hebben gelezen van verschillende leveranciers.

Adri Kleinnibbelink

Prima geregeld

Alles netjes en mooi geïnstalleerd. Alleen jammer dat de installatie kwa planning langer duurde

Over het algemeen ben ik tevreden, maar er zijn nog wel verbeterpunten.
Over het algemeen ben ik tevreden, maar er zijn nog wel verbeterpunten.
Ik heb gekozen voor Dijkman omdat het dichtbij is en omdat het bedrijf goed staat aangeschreven, ondanks dat ik aanbieders heb gehad die tussen de € 500 en € 1000 goedkoper waren.
Dat ik daar niet voor gekozen heb is dat ik daar geen goed gevoel bij had.
Ik heb contact gehad met een verkoop adviseur en aan hem gevraagd of ik dan de zonnepanelen gelijktijdig kon krijgen met mijn buurman.
Hij zou het gaan proberen , ik moest er zelf achteraan om een bevestiging te krijgen. Uiteindelijk kreeg ik 1,5 week van te voren bericht dat het voor elkaar was. Vrijdags voor de plaatsing op de donderdag erna nogmaals de bevestiging van hem dat het voor elkaar was. ik Had een onderbuik gevoel mede omdat ik geen bevestiging via de had gekregen. Ik heb de maandag voor plaatsing gemaild met de administratie dat ik nog geen factuur had ontvangen, waarop ik van Jordi (planning) een belletje kreeg dat ik niet in de planning stond. Ik heb Jordi uitgelegd dat mij dat was beloofd door de adviseur en uiteindelijk is het toch goed gekomen en heb ik de panelen op de beloofde dag gekregen.
Volgende punt;
Ik kreeg de factuur en daar stond het volledige bedrag op terwijl ik al 25% had aanbetaald, hierop gebeld en gemaild en een dag later kreeg ik het goed factuur die ik uiteraard meteen betaald heb,
Maar wat schets mij verbazing dat in de offerte Jinko panelen van 425 WP en op de factuur 415 WP en ook nog dezelfde prijs, ik weet ook niet of er prijsverschil inzit. ik heb hierover gemaild maar tot op de dag van vandaag nog geen antwoord op gekregen.
Ik kreeg wel via de monteur te horen toen hij belde met een contact persoon van hem dat ik 415 WP kreeg omdat 425 WP niet op voorraad was. Aangezien ik voorrang kreeg met de snelle levering kreeg ik dus 415 WP.

Kortom de belangrijkste verbeter punten is COMMUNICATIE binnen het bedrijf en naar de klanten.
Voor de rest ben ik heel blij met de snelle levering en de montage.
Ik heb zelfs de elektricien nog geholpen terwijl hij bij de buren bezig was met de kabel leggen vanaf de zolder naar de meterkast zodat hij alleen maar de kabel in de meterkast hoefde aan te sluiten.

Ondanks dat de communicatie beter kan ben ik toch tevreden .

Na aanmelden zijn we steeds goed geïnformeerd hoe de stand van zaken was.

Kundig, snel en vriendelijk