1925 beoordelingen

1925 Reviews

Uitbreiding zonnepanelen is prima uitgevoerd door Niel, Dick en nog een collega. Tevens is gecontroleerd of de 1e installatie in 2022 goed was uitgevoerd.Hierop nog een correctie uitgevoerd.... Uitbreiding zonnepanelen is prima uitgevoerd door Niel, Dick en nog een collega. Tevens is gecontroleerd of de 1e installatie in 2022 goed was uitgevoerd.Hierop nog een correctie uitgevoerd. Collegiaal t.ov elkaar en naar de klant toe. Prima monteurs.

Jos & Trudy Peters.

Het adviesgesprek en voorlichting verliep prima.
Echter tijdens de installatie kwamen de monteurs tot ontdekking dat er een verkeerde omvormer was geleverd.
Daar hebben we 2 weken op...
Het adviesgesprek en voorlichting verliep prima.
Daar hebben we 2 weken op moeten wachten, en helaas geen gebruik kunnen maken van de panelen.
Wel een creditnota ontvangen, ter compensatie.

Waren op tijd aanwezig, kundig en vriendelijk.

Super positief!

AJS

In 2021 zonnepanelen laten installeren door Dijkman. Geweldige service.
In 2021 zonnepanelen laten installeren door Dijkman. Geweldige service.
Nu, 2023, een offerte opgevraagd voor uitbreiding. Voor het bijplaatsen van 4 panelen wordt op de offerte in het volledige starttarief van €850,= in rekening gebracht. Bij navraag wat het starttarief inhoud krijg je een heel vaag antwoord. Hierdoor wordt de prijs per kW veel te hoog. Het gaat tenslotte om een uitbreiding. Dijkman zou er goed aan doen om bij uitbreiding een ander tarief dan het standaard starttarief te rekenen. Natuurlijk zijn er voorrijkosten en arbeidstijd maar de meeste werkzaamheden zijn bij de 1e installatie al voltooid. Hier valt echter niet over te praten.
En op de vraag of wij zelf de panelen kunnen plaatsen of laten plaatsen waarna Dijkman ze op afstand kan inregelen wordt geen medewerking verleend en komt de garantie te vervallen op alle panelen.
Uitbreiden wordt zo onmogelijk (duur) gemaakt.

Na het schrijven van deze review heeft het bedrijf de moeite genomen om meer uitleg te geven en gevraagd de review aan te passen.

Wat eens een bedrijf was met geweldige service die wij bij velen hebben aangeprezen zijn wij nu diep teleur gesteld.

Lange wachttijd. Installatie goed gebeurt op de nodige schade na, deels gemeld bij ons en deels kwamen we er later achter. Met 5 dagen doet de app het zegt men, alle productie komt vanzelf in... Lange wachttijd. Installatie goed gebeurt op de nodige schade na, deels gemeld bij ons en deels kwamen we er later achter. Met 5 dagen doet de app het zegt men, alle productie komt vanzelf in beeld.. tot op heden twee weken verder, antwoord dat fabrikant omvormer moet updaten op afstand, helaas alle zonnige dagen voor niks, want fabrieksfout! En we wachten nog steeds op de update zodat we productie zien en het herstel van alle kapotte onderdelen. Inmiddels contact gehad met de klantenservice en zij waren heel schappelijk in het meedenken van oplossingen.

Richard

Fijn geholpen komt na wat er gezegt word van tevoren goed ingelicht.
Top service

J. Bruins

Prima en netjes verzorgd, alles netjes geplaatst. Waarom Dijkman? Komt het beste uit alle recensies die we hebben gelezen van verschillende leveranciers.

Adri Kleinnibbelink

Prima geregeld