Over het algemeen ben ik tevreden, maar er zijn nog wel verbeterpunten.
Ik heb gekozen voor Dijkman omdat het dichtbij is en omdat het bedrijf goed staat aangeschreven, ondanks dat ik aanbieders heb gehad die tussen de € 500 en € 1000 goedkoper waren.
Dat ik daar niet voor gekozen heb is dat ik daar geen goed gevoel bij had.
Ik heb contact gehad met een verkoop adviseur en aan hem gevraagd of ik dan de zonnepanelen gelijktijdig kon krijgen met mijn buurman.
Hij zou het gaan proberen , ik moest er zelf achteraan om een bevestiging te krijgen. Uiteindelijk kreeg ik 1,5 week van te voren bericht dat het voor elkaar was. Vrijdags voor de plaatsing op de donderdag erna nogmaals de bevestiging van hem dat het voor elkaar was. ik Had een onderbuik gevoel mede omdat ik geen bevestiging via de had gekregen. Ik heb de maandag voor plaatsing gemaild met de administratie dat ik nog geen factuur had ontvangen, waarop ik van Jordi (planning) een belletje kreeg dat ik niet in de planning stond. Ik heb Jordi uitgelegd dat mij dat was beloofd door de adviseur en uiteindelijk is het toch goed gekomen en heb ik de panelen op de beloofde dag gekregen.
Volgende punt;
Ik kreeg de factuur en daar stond het volledige bedrag op terwijl ik al 25% had aanbetaald, hierop gebeld en gemaild en een dag later kreeg ik het goed factuur die ik uiteraard meteen betaald heb,
Maar wat schets mij verbazing dat in de offerte Jinko panelen van 425 WP en op de factuur 415 WP en ook nog dezelfde prijs, ik weet ook niet of er prijsverschil inzit. ik heb hierover gemaild maar tot op de dag van vandaag nog geen antwoord op gekregen.
Ik kreeg wel via de monteur te horen toen hij belde met een contact persoon van hem dat ik 415 WP kreeg omdat 425 WP niet op voorraad was. Aangezien ik voorrang kreeg met de snelle levering kreeg ik dus 415 WP.

Kortom de belangrijkste verbeter punten is COMMUNICATIE binnen het bedrijf en naar de klanten.
Voor de rest ben ik heel blij met de snelle levering en de montage.
Ik heb zelfs de elektricien nog geholpen terwijl hij bij de buren bezig was met de kabel leggen vanaf de zolder naar de meterkast zodat hij alleen maar de kabel in de meterkast hoefde aan te sluiten.

Ondanks dat de communicatie beter kan ben ik toch tevreden .

Score voor Dijkman Zonne-energie: 3/5
Zou u Dijkman Zonne-energie aanbevelen? Ja