1932 beoordelingen

AJS

In 2021 zonnepanelen laten installeren door Dijkman. Geweldige service.
Nu, 2023, een offerte opgevraagd voor uitbreiding. Voor het bijplaatsen van 4 panelen wordt op de offerte in het volledige starttarief van €850,= in rekening gebracht. Bij navraag wat het starttarief inhoud krijg je een heel vaag antwoord. Hierdoor wordt de prijs per kW veel te hoog. Het gaat tenslotte om een uitbreiding. Dijkman zou er goed aan doen om bij uitbreiding een ander tarief dan het standaard starttarief te rekenen. Natuurlijk zijn er voorrijkosten en arbeidstijd maar de meeste werkzaamheden zijn bij de 1e installatie al voltooid. Hier valt echter niet over te praten.
En op de vraag of wij zelf de panelen kunnen plaatsen of laten plaatsen waarna Dijkman ze op afstand kan inregelen wordt geen medewerking verleend en komt de garantie te vervallen op alle panelen.
Uitbreiden wordt zo onmogelijk (duur) gemaakt.

Na het schrijven van deze review heeft het bedrijf de moeite genomen om meer uitleg te geven en gevraagd de review aan te passen.

Wat eens een bedrijf was met geweldige service die wij bij velen hebben aangeprezen zijn wij nu diep teleur gesteld.

Score voor Dijkman Zonne-energie: 1/5
Zou u Dijkman Zonne-energie aanbevelen? Nee