1925 beoordelingen

1925 Reviews

10/10

Deskundig advies en prima installatie

J.Heetkamp

7/10

Het nog te kort om er veel over te zeggen. Wel zijn er nog een aantal kleine dingen af te werken, die zoals beloofd toch afgewerkt zouden worden. In de hoop dat dit echt ook gebeurd en we er niet... Het nog te kort om er veel over te zeggen. Wel zijn er nog een aantal kleine dingen af te werken, die zoals beloofd toch afgewerkt zouden worden. In de hoop dat dit echt ook gebeurd en we er niet meer achteraan hoeven te zitten, zullen we tevreden zijn met de plaatsing van de panelen. De hulp in digitale zin was erg schaars en voor ons ontoereikend.

Diana Nijendijk

10/10

Vandaag zonnepanelen op het dak gekregen door zeer vakkundige jongens; Kevin en Marco gelegd, en Werner en collega hebben de technische installatie in meterkast geïnstalleerd en netjes afgeleverd,... Vandaag zonnepanelen op het dak gekregen door zeer vakkundige jongens; Kevin en Marco gelegd, en Werner en collega hebben de technische installatie in meterkast geïnstalleerd en netjes afgeleverd, visitekaartje voor het bedrijf🤪

8/10

Het heeft enorm lang geduurd voordat is geinstalleerd. Tevens 2x een installatiedatum verplaatst. Uiteindelijk geplaatst op 17 mei 2023 (order dateert van september 2022). De plaatsing verliep... Het heeft enorm lang geduurd voordat is geinstalleerd. Tevens 2x een installatiedatum verplaatst. Uiteindelijk geplaatst op 17 mei 2023 (order dateert van september 2022). De plaatsing verliep uitstekend met deskundige mensen die de klant centraal plaatsten. Tijdens de plaatsing nog even geschakeld met elkaar en 1 paneel ergens anders geplaatst dan vooraf overeengekomen. Het ziet er supergoed uit en erg professioneel geplaatst. Compliment.
Echter, 1 paneel werkt niet optimaal en ik wacht nu alweer van 23 mei (het is vandaag 20 juni !!) totdat er een monteur komt voor het ene paneel. Hier wordt ik wel verdrietig van (met begrip voor drukte van jullie kant). Mijn advies zou zijn --> zorg vooral ook goed voor jullie bestaande klanten !!

Jeroen

10/10

Heel goed, snelle communicatie en duidelijke planning. Installatie ook snel afgehandeld, dus al met al zeer tevreden.