Alles volgens plan uitgevoerd. Communicatie is prima.
Nazorg door Henrico is ook prima.

Ton Velderman

Alles verliep naar wens

De planning is niet super verlopen,maar de jongens hebben uitstekend werk verricht,

Ria Leyten-Holtslag.

Heel goed,erg tevreden.

H. Veldhuis

Goed werk en concurrent in prijs

Goede, snelle en vakkundige mensen

Rudy Volbeda

Wij hebben gekozen voor Dijkman omdat zij zich in de oriëntatiefase zeer servicegericht opstelden maar niet opdringerig, wat we wel ervaarden met andere installatiebedrijven. Dat gaf ons een gevoel... Wij hebben gekozen voor Dijkman omdat zij zich in de oriëntatiefase zeer servicegericht opstelden maar niet opdringerig, wat we wel ervaarden met andere installatiebedrijven. Dat gaf ons een gevoel van vertrouwen. Dat vertrouwen in tijdens het gehele installatieproces niet beschaamd. Alles is prima verlopen.

Matthijs

Levering duurde langer dan de beloofde wachttijd. Maanden langer. Legplan zoals afgesproken was in de praktijk niet haalbaar. Dag van leggen werd dit pas opgemerkt waarna de leggers nog een dagdeel... Levering duurde langer dan de beloofde wachttijd. Maanden langer. Legplan zoals afgesproken was in de praktijk niet haalbaar. Dag van leggen werd dit pas opgemerkt waarna de leggers nog een dagdeel extra terug moesten komen. Ondanks dit is dit netjes opgelost en zijn ze zeer vriendelijk kundig en meedenkend.

Albert

Prima ervaring met Dijkman, aanrader