1913 Reviews

Gert Rietman

10/10

Professioneel bedrijf, zorgvuldig ook vwb de veiligheidsejsen, goede apparatuur en professionele montehrs

E. Baan

10/10

In het oriëntatie-en aankooptraject zijn we zeer deskundig geholpen en geadviseerd door de adviseur van Dijkman Zonne-energie. Vragen die we naderhand per mail stelden werden snel en duidelijk... In het oriëntatie-en aankooptraject zijn we zeer deskundig geholpen en geadviseerd door de adviseur van Dijkman Zonne-energie. Vragen die we naderhand per mail stelden werden snel en duidelijk beantwoord. We werden na opdrachtverstrekking periodiek op de hoogte gehouden van de uitvoeringsplanning. Tevens daarbij nuttige tips ter voorbereiding op de dag van plaatsing. We zijn ook zeer tevreden over de uitvoering. De werknemers van Dijkman Zonne-energie werken netjes en accuraat. Ook na plaatsing en installatie was er aan het eind van de dag voldoende tijd om het systeem en de bijbehorende app uit te leggen. Wij zijn zeer tevreden over het gehele traject met Dijkman Zonne-energie.

Horenberg

6/10

Zou wel verbeter punten kunnen benoemen zoals efficiënter werken.

wim Ten Velde

2/10

Ik ben niet tevreden over de afwikkeling van het plaatsen van mijn zonnepanelen,er gaat teveel fout en communicatie met personeel is slecht.

10/10

Professionele, hard werkende mensen, die met plezier hun werk doen. Ze geven een eerlijke mening en proberen niet meer te verkopen dan je daadwerkelijk nodig hebt.

H.Bredewold

8/10

Prima verkoper met goede informatie. Leuke goede monteurs/leggers.
Planning en telefonistes is ruk !!
Achteraf qua materiaal en manuren vind ik het te duur.

Dennis

10/10

Goed verlopen allemaal! Goede montageploeg

henk teeselink

9/10

Duidelijke communicatie, deskundig advies en keurige montage, wel jammer dat je zolang moet wachten tussen aankoop en montage.

Joop Dijkstra

7/10

We hebben het traject tot opdrachtverlening als correct ervaren en ook de plaatsing van de zonnepanelen heeft tot onze tevredenheid plaatsgevonden. De medewerkers van Dijkman Zonne-energie waren... We hebben het traject tot opdrachtverlening als correct ervaren en ook de plaatsing van de zonnepanelen heeft tot onze tevredenheid plaatsgevonden. De medewerkers van Dijkman Zonne-energie waren plezierig in de omgang en kwamen als terzakekundig op ons over.