1918 beoordelingen

1918 Reviews

Rudy Volbeda

Wij hebben gekozen voor Dijkman omdat zij zich in de oriëntatiefase zeer servicegericht opstelden maar niet opdringerig, wat we wel ervaarden met andere installatiebedrijven. Dat gaf ons een gevoel... Wij hebben gekozen voor Dijkman omdat zij zich in de oriëntatiefase zeer servicegericht opstelden maar niet opdringerig, wat we wel ervaarden met andere installatiebedrijven. Dat gaf ons een gevoel van vertrouwen. Dat vertrouwen in tijdens het gehele installatieproces niet beschaamd. Alles is prima verlopen.

Matthijs

Levering duurde langer dan de beloofde wachttijd. Maanden langer. Legplan zoals afgesproken was in de praktijk niet haalbaar. Dag van leggen werd dit pas opgemerkt waarna de leggers nog een dagdeel... Levering duurde langer dan de beloofde wachttijd. Maanden langer. Legplan zoals afgesproken was in de praktijk niet haalbaar. Dag van leggen werd dit pas opgemerkt waarna de leggers nog een dagdeel extra terug moesten komen. Ondanks dit is dit netjes opgelost en zijn ze zeer vriendelijk kundig en meedenkend.

Albert

Prima ervaring met Dijkman, aanrader

Richard Kamermans

Soepel, snel, komen afspraken goed na en zijn goed bereikbaar om eventuele problemen snel op te lossen.

Na een vertraagde levering en twee keer terug komen zijn we uiteindelijk tevreden.

Keurig op tijd en deskundig personeel

Erik

Goed contact en advies, duurde alleen iets te lang (verwacht dat er nu kortere termijnen gelden) voordat de panelen geïnstalleerd werden, maar dan wel in 1 dag klaar!

Jansen

Mijn ervaring is goed, àlles netjes afgewerkt

We zijn heel erg tevreden.