1919 beoordelingen

1919 Reviews

Contact vooraf prima, dag voor plaatsing bericht dat de monteur elektra op de ochtend komt en de panelen mannen op de middag. Ze kwamen samen om 11.45 uur. Een bellentje zou fijn zijn dat je niet de... Contact vooraf prima, dag voor plaatsing bericht dat de monteur elektra op de ochtend komt en de panelen mannen op de middag. Ze kwamen samen om 11.45 uur. Een bellentje zou fijn zijn dat je niet de hele ochtend wacht.

Leuke ploeg, goed materiaal , fijne service!

Onze ervaring is heel positief. Het eerste contact was snel gelegd en het huisbezoek verliep heel prettig met Jael Holterman.
Ons geduld werd wel op de proef gesteld door de lange wachttijd...
Ons geduld werd wel op de proef gesteld door de lange wachttijd maar daar kunnen jullie ws niets aan doen.
Het plaatsen verliep ook prima. De heren hadden een slechte dag ivm enorm veel regen. Ze zijn net zo lang door gegaan tot de panelen geplaatst waren, heel fijn.

Super goed bevallen.

Alles volgens plan uitgevoerd. Communicatie is prima.
Nazorg door Henrico is ook prima.

Ton Velderman

Alles verliep naar wens

De planning is niet super verlopen,maar de jongens hebben uitstekend werk verricht,

Ria Leyten-Holtslag.

Heel goed,erg tevreden.

H. Veldhuis

Goed werk en concurrent in prijs