De flexibele manier van werken met de audit agenda passen bij onze bedrijfscultuur. We nemen de tijd voor de onderwerpen die dat vragen en daar waar dat niet nodig is zijn we snel klaar. Het voelt... De flexibele manier van werken met de audit agenda passen bij onze bedrijfscultuur. We nemen de tijd voor de onderwerpen die dat vragen en daar waar dat niet nodig is zijn we snel klaar. Het voelt als een controle waar je weer wat van opsteekt en de ervaring van de auditor helpt om te begrijpen wat je kan doen om te verbeteren. Een plezierige manier van samenwerken.

Moniek was een erg fijne auditor, duidelijk en stelt je gerust dat je niet hoeft te stressen.

Goede en professionele auditoren welke gedegen hun werk doen.

Het gehele proces van initiële offerte aanvraag, opdracht, voorbereiding en audit als zeer positief ervaren. Duidelijke uitleg van de te nemen stappen om een succesvolle certificering te... Het gehele proces van initiële offerte aanvraag, opdracht, voorbereiding en audit als zeer positief ervaren. Duidelijke uitleg van de te nemen stappen om een succesvolle certificering te verkrijgen.

Prettige en kundige partij die focust op kwaliteit. We werken naar volle tevredenheid met deze partij.

Wij hebben een positieve ervaring met DigiTrust. Transparante communicatie en praktische aanpak.

Degelijke audit met ruimte voor eigen benadering

De auditor is kundig, meedenkend en oplossingsgericht.

De samenwerking met Digitrust ervaren wij als heel prettig. Het contact is fijn en constructief.

Fijne samenwerking, prettige sfeer, deskundige auditors