Positief, ontspannen setting met scherpe vragen en goede samenwerking.

Allereerst is de communicatie van begin tot 'eind' (stage 2 audit) zeer goed verlopen. Daarbij is een enorm pluspunt de manier waarop de auditor zijn best heeft gedaan om te begrijpen hoe... Allereerst is de communicatie van begin tot 'eind' (stage 2 audit) zeer goed verlopen. Daarbij is een enorm pluspunt de manier waarop de auditor zijn best heeft gedaan om te begrijpen hoe wij de norm hebben ingericht. Hierbij heeft hij niet alleen focus gelegd op de letter van de norm maar ook op onze bedrijfscultuur en manier van werken. Hierdoor voelde de audit als een discussie die er voor ons echt toe doet en die ons zeker gaat helpen om ons ISMS te verbeteren.

Helder in communicatie en komen afspraken na.

Fijne partner bij certificering.

Open en vriendelijk. Flexibel in planning

Digitrust maakt een zeer professionele en zorgvuldige indruk, zowel in de communicatie in het algemeen als tijdens de voorbereidingen op een audit als tijdens en na de audit.. Ik werk al vier jaar... Digitrust maakt een zeer professionele en zorgvuldige indruk, zowel in de communicatie in het algemeen als tijdens de voorbereidingen op een audit als tijdens en na de audit.. Ik werk al vier jaar zeer prettig met ze samen.

Het is een zeer fijne samenwerking. DigiTrust is een betrouwbare partner die zeer structureel de audit heeft uitgevoerd. Ze zijn geïnteresseerd in ons bedrijf en hierdoor heb ik de samenwerking... Het is een zeer fijne samenwerking. DigiTrust is een betrouwbare partner die zeer structureel de audit heeft uitgevoerd. Ze zijn geïnteresseerd in ons bedrijf en hierdoor heb ik de samenwerking als warm ervaren.

Altijd professioneel en duidelijk.

Op een professionele manier verloopt de communicatie voor- na en tijdens de audit.

Kundige auditors die van de hoed en de rand weten, zowel qua normen en qua inhoud.