We hebben de audit als zeer professioneel ervaren en de resultaten hebben het GMS verder verbeterd en aangevuld.

Fijne en heldere communicatie.
De auditor was erg vriendelijk en er was af en toe ook tijd voor gezellig gesprek.
Er werd goed geluisterd naar alle punten en uitleg, er is dan ook...
Fijne en heldere communicatie.
Er werd goed geluisterd naar alle punten en uitleg, er is dan ook opgemerkt dat we met onze dagelijkse werkzaamheden altijd de norm in ons achterhoofd houden en dit volledig is geïntegreerd binnen het bedrijf.

Wij zijn zeer tevreden over de controle audit en de auditor zelf. De auditor snapt de context van onze organisatie en waarom wij bepaalde keuzes maken.

Waar wij vandaan kwamen zagen wij erg op tegen ISO en alles wat er bij komt. Inmiddels zijn we 3 jaar bezig en zijn we erg blij met keuze voor ISO, maar dat komt natuurlijk ook vooral door de... Waar wij vandaan kwamen zagen wij erg op tegen ISO en alles wat er bij komt. Inmiddels zijn we 3 jaar bezig en zijn we erg blij met keuze voor ISO, maar dat komt natuurlijk ook vooral door de samenwerking die wij met Digitrust (en uiteraard Jos) zijn aangegaan. Helemaal super!

Prettig om mee samen te werken.De auditor heeft echt kennis van zaken niet alleen puur van de norm zelf maar weten ook dat het in de 'echte' wereld soms een beetje zoeken is om zaken goed... Prettig om mee samen te werken.De auditor heeft echt kennis van zaken niet alleen puur van de norm zelf maar weten ook dat het in de 'echte' wereld soms een beetje zoeken is om zaken goed voor elkaar te krijgen.

Informele maar correcte sfeer. Goede en correcte opvolging van de normen en duidelijke uitleg bij onduidelijkheden over de interpretatie van de normen.

Helder, fijn samenwerken, eenduidige aanpak

Gedegen, een goede balans tussen professioneel en toch persoonlijk

Zeer professioneel. Prettig en kordaat om afspraken in te plannen. Audit is gefocust, no-nonsense en kundig.

Makkelijk om planning tijdig te maken; goed contact tijdens voortraject. Auditor scherp en vriendelijk. Uit de audit een goed idee wat we juist goed doen en wat beter kan en hoe verder te komen.