Prettig om mee samen te werken, bereid te luisteren ipv de zogenoemde zwart wit auditors.

Prettige organisatie. duidelijke communicatie. Auditor erg prettig in omgang

Goede en constructieve audits

Correcte organisatie. Prettige communicatie.

Ondanks dat het wat zoeken was qua afstemmen van de auditdagen, zijn we zeer tevreden over keuze voor DigiTrust BV! De auditor was zoals dat heet 'affectief neutraal'; we hebben in het... Ondanks dat het wat zoeken was qua afstemmen van de auditdagen, zijn we zeer tevreden over keuze voor DigiTrust BV! De auditor was zoals dat heet 'affectief neutraal'; we hebben in het geheel geen prestatiedrang bij de auditor opgemerkt om ons als bedrijf de maat te nemen. Het gesprek met elkaar was genuanceerd en feitelijk.

Persoonlijk, kritisch en zeer professioneel. Communicatie vanuit BO, Sales en auditor ervaren wij als zeer prettig.

DigiTrust kijkt strak naar de norm, maar denkt tegelijk ook mee met de organisatie. Uit een audit komt altijd iets waar de organisatie wat mee kan / moet om het informatiebeveiligingsniveau te... DigiTrust kijkt strak naar de norm, maar denkt tegelijk ook mee met de organisatie. Uit een audit komt altijd iets waar de organisatie wat mee kan / moet om het informatiebeveiligingsniveau te verbeteren.

Netjes, professioneel. Altijd duidelijk in de kritiek!

Komt afspraken na. Betrouwbaar
Veel Kennis

Prettige sfeer tijdens de audit en duidelijke begeleiding van de auditeur.