sandra draulans

Ik ben erg blij dat digitl legacy mij heeft geholpen. Ze hebben zeker veel verstnd van zaken. Maar het was wel lastig dat het heel lang heeft geduurd waardoor ik met veel moeite zaken kon... Ik ben erg blij dat digitl legacy mij heeft geholpen. Ze hebben zeker veel verstnd van zaken. Maar het was wel lastig dat het heel lang heeft geduurd waardoor ik met veel moeite zaken kon afhandelen.

Zeer vriendelijk en geduldig.

Reactie Digital Life Legacy:

Dank je wel voor jouw reactie Sandra.
Doordat het een breed en gecompliceerd onderzoek betrof, heeft het inderdaad even geduurd voordat het gewenste resultaat werd behaald.
We doen ons best...
Dank je wel voor jouw reactie Sandra.
We doen ons best om te kijken waar we in het proces iets kunnen versnellen.

Spulex

Als het bezit van de mooiste auto zonder banden, een jacht zonder water en een fiets met lekke banden..

Dat is het gevoel dat over mij kwam toen ik wilde werken en tot mijn schrik al mijn bestanden, opgebouwd gedurende de afgelopen 12 jaar niet meer kon openen.
Een opgebouwd archief met duizenden bestanden bewerkte foto’s, gedichten en interviews waren van het een op het andere moment op mijn NAS volkomen onbereikbaar én onbruikbaar geworden.
Sander van der Meer informeerde mij eerst dat alle informatie niet zomaar gekopieerd kon worden maar vervolgde met de mededeling dat zij er wel naar zouden kijken.
Hoe deze techneuten het voor elkaar hebben gekregen om zo’n ongelofelijk groot archief weer leesbaar, bruikbaar en bovenal opnieuw logisch vindbaar te maken, daar moeten wij ons maar niet in proberen te verdiepen.
Wèl heb ik een zenuwslopende les geleerd en de adviezen van Digital Life Legacy opgevolgd, want hoe deskundig en sympathiek zij mij ook hebben ondersteund en geholpen, de volgende keer ontmoet ik ze graag weer zonder die druk.
Wèl ben ik ontzettend dankbaar voor de deskundige hulp, in het bijzonder van Sander van der Meer waardoor ik mijn onderneming kan voortzetten.
Hans Kuyper.-

Reactie Digital Life Legacy:

Wat een uitgebreide, fijne review. Dank u wel.

Leontien Kramer

Vanaf het eerste contact was de zorgvuldige werkwijze van Digital Life Legacy duidelijk. Ze beloven maximale inzet om toegang tot apparaten proberen te ontsluiten. Ze beloven geen gouden bergen. En... Vanaf het eerste contact was de zorgvuldige werkwijze van Digital Life Legacy duidelijk. Ze beloven maximale inzet om toegang tot apparaten proberen te ontsluiten. Ze beloven geen gouden bergen. En dat is fijn.
Het allerbelangrijkste is dat ze naast proffesioneel uitstekend werken, vooral ook warm menselijk contact bieden. Dit werd al duidelijk bij het eerste contact, en is gisteren in een zeer betrokken afronding geeindigd. Alle lof voor Sandor en Brandon! Jullie helpen ons verder met de data en in ons leven.

Reactie Digital Life Legacy:

Dank jullie wel voor deze warme woorden.

M stronks

Digital Life Legacy heeft mij hele waardevolle herinneringen terug gegeven en daar ben ik ze erg dankbaar voor.

Astrid Claessen

Fantastische service op een moeilijk moment in het leven.

Door een, toch nog, onverwacht overlijden hadden we hulp nodig om de data te kunnen benaderen van mijn overleden broertje. Fantastische service op een moeilijk moment in het leven.

Het offerte proces was snel, de service bedachtzaam, ook het advies om te switchen van device was zeer netjes en de toegang was sneller geregeld dan verwacht.

Daarnaast kregen we nog extra service die we niet verwacht hadden (overzicht met meer user account data van de laptop).

Sipkes

Kunnen we kort in zijn: gewoon super.

M Goossens

Hoewel mijn problemen niet helemaal zijn opgelost, heb ik toch stappen kunnen maken. Ook is het goed, dat ik achteraf nog vragen kan stellen.n

AnderzAfscheid

Warm, betrokken en professioneel!

Dank je wel!

R. Warner

Allereerst wil ik uit de bodem van mijn hart zeggen, Wauw top werk!
Wat is het verhaal?
Allereerst wil ik uit de bodem van mijn hart zeggen, Wauw top werk!
Wat is het verhaal?
Ik ben in de loop van de afgelopen 30 jaar bezig geweest met het bewaren en verzamelen van mijn belangrijkste data, software, foto's,
films, muziek, privé administratie, dvd concerten, documentaires etc.
Vanaf een periode dat over het algemeen, enkel de zogenaamde superusers zich ermee bezighielden. Dit deed ik op verschillende media.
Denk aan: 3,5 en 5 1/4 floppy's, cd's en dual layers dvd's, 8mm magnetic tape, Iomega zip drive, externe usb harddisk en later op een
Linksys NSLU2 Network Storage met een via usb aangesloten externe usb harddisk. In de goede oude tijd 14K4 modem, Napster en XS4All;-)
Maar zoals jullie kunnen vermoeden bleef de data langzaam maar zeker groeien, zodoende was het tijd voor een upgrade naar een NAS.
een Network Attached Storage. En de keuze is gevallen op een Synology NAS, met twee schijven van 2x2TB, gevolgd door een 2x4TB en als daarna
geüpgraded naar 2x8TB.

Vier maanden geleden dacht ik, dat het weer tijd was voor een upgrade aangezien het al enige tijd geleden was. Ik bestelde 2x20TB schijven
en tevens met de bedoeling de 2x8TB te bewaren als extra backup. Maar het noodlot sloeg toe en tijdens de upgrade gebeurde er iets raars,
waardoor de NAS opnieuw opgestart moest worden. Maar deze kwam niet meer door het opstartproces heen. Ik heb van alles geprobeerd om mijn
data terug te halen, veel gegoogled, heel veel, twee keer dure software gekocht en nachten lang bezig geweest. Maar niets hielp en ondertussen groeide
het verdriet binnen het gezin. Twee dingen werden duidelijk, het gaat mij niet lukken en ik moet op zoek naar de besten op dit gebied om mij
8 terabyte aan data terug te halen, van deze als RAID geconfigureerde schijven. En die heb ik gevonden Digital Life Legacy, de harde schijven werden
thuis opgehaald en het proces was langdurig. Maar ik werd constant op de hoogte gehouden van hoe het proces vorderde, dat was erg prettig en uiteindelijk is op
56 te verwaarlozen bestanden na alle data gered. Digital Life Legacy is het kennis- en expertisecentrum voor digitale nalatenschap.
Ze geven landelijke presentaties en helpen nabestaanden, uitvaart- en (na)zorgprofessionals met het inzichtelijk maken van dierbare data.
Een lang verhaal, maar namens mijn gezin en ik zelf zeg ik Bedankt!!!

Reactie Digital Life Legacy:

Dank je wel voor deze uitgebreide reactie!
Fijn dat we hebben kunnen ondersteunen bij het veiligstellen van zoveel dierbare data.