Spulex

Als het bezit van de mooiste auto zonder banden, een jacht zonder water en een fiets met lekke banden..

Dat is het gevoel dat over mij kwam toen ik wilde werken en tot mijn schrik al mijn bestanden, opgebouwd gedurende de afgelopen 12 jaar niet meer kon openen.
Een opgebouwd archief met duizenden bestanden bewerkte foto’s, gedichten en interviews waren van het een op het andere moment op mijn NAS volkomen onbereikbaar én onbruikbaar geworden.
Sander van der Meer informeerde mij eerst dat alle informatie niet zomaar gekopieerd kon worden maar vervolgde met de mededeling dat zij er wel naar zouden kijken.
Hoe deze techneuten het voor elkaar hebben gekregen om zo’n ongelofelijk groot archief weer leesbaar, bruikbaar en bovenal opnieuw logisch vindbaar te maken, daar moeten wij ons maar niet in proberen te verdiepen.
Wèl heb ik een zenuwslopende les geleerd en de adviezen van Digital Life Legacy opgevolgd, want hoe deskundig en sympathiek zij mij ook hebben ondersteund en geholpen, de volgende keer ontmoet ik ze graag weer zonder die druk.
Wèl ben ik ontzettend dankbaar voor de deskundige hulp, in het bijzonder van Sander van der Meer waardoor ik mijn onderneming kan voortzetten.
Hans Kuyper.-

Reactie Digital Life Legacy:

Wat een uitgebreide, fijne review. Dank u wel.

Score voor Digitallifelegacy.nl: 5/5
Zou je Digital Life Legacy aanbevelen? Ja
Waarmee hebben wij je geholpen?: Herstel NAS bestanden na hack.