Margo

Kundig, kennis van zaken, integer, volhardend, vriendelijk, oprecht.
Zomaar een aantal woorden die opkomen als ik denk aan mijn ervaring.
Ben heel goed geholpen, ze denken mee en...

Kundig, kennis van zaken, integer, volhardend, vriendelijk, oprecht.
Zomaar een aantal woorden die opkomen als ik denk aan mijn ervaring.
Ben heel goed geholpen, ze denken mee en zijn betrokken.

Reactie Digital Life Legacy:

Dank je wel Margo voor jouw geduld, duidelijke uitingen in meerdere opzichten maar vooral het vertrouwen.

Richard Gerald ter Laare

Super fijne ervaring. Vanaf moment één voelde ik me op mijn gemak en was ik er van overtuigd dat ik op het juiste adres was voor mijn lieve oom.

Maria Foppen

Mijn ervaring met het bedrijf is helemaal top.Ik ben zeer tevreden en blij dat ik nu weet wat ik doen kan, zodat ik weet waar ik aan toe ben.Ik ben geholpen door Sander en hij neemt alle tijd die... Mijn ervaring met het bedrijf is helemaal top.Ik ben zeer tevreden en blij dat ik nu weet wat ik doen kan, zodat ik weet waar ik aan toe ben.Ik ben geholpen door Sander en hij neemt alle tijd die nodig is.

Rachel Tonies

Erg professioneel maar met een persoonlijke aanpak.

Monique

Digital Life Legacy is het enige bedrijf dat wij de telefoon van onze overleden zoon durfden toe te vertrouwen.

Zwaantje Regtop

Inhoudelijk zeer professioneel, met aandacht voor het persoonlijke verhaal

Alysa

Wij zijn heel goed geholpen door Digital Life Legacy! Ze denken graag met je mee. Zou ze zeker aanraden!

Sonja

Mijn ervaring met DLL is heel fijn geweest. Er werd ruim de tijd voor mij genomen, alles kon en niks was te veel. In alle rust en met veel respect ben ik geholpen met wat voor mij belangrijk was.

Wiegert de Vries

Ik ben heel goed geholpen, mijn iPhone kon bij een gecertificeerde reparateur niet meer gerepareerd worden en daarom kwam ik bij Digital Life Legacy om in ieder geval de data veilig te stellen die... Ik ben heel goed geholpen, mijn iPhone kon bij een gecertificeerde reparateur niet meer gerepareerd worden en daarom kwam ik bij Digital Life Legacy om in ieder geval de data veilig te stellen die er op stond. Behalve dat dat gelukt is, konden zij de telefoon wel weer repareren waardoor hij weer bruikbaar is. Erg tevreden over hun professionele werkwijze, ik kom hier zeker terug mocht ik ooit problemen met mijn telefoon hebben.

Uitvaartzorg Annemarie Dix

Vertrouwen heel belangrijk.
Vertrouwen heel belangrijk.
Toen ik Sander een presentatie zag geven over zijn werk, waarbij vertrouwen, privacy, integriteit en veiligheid in zijn woorden te vinden waren, wist ik dat je in veilige handen bent als je hulp nodig hebt en bij hem aanklopt.
Samen met zijn collega's proberen om iets mogelijk te maken wat onmogelijk lijkt te zijn- is echt een uitdaging.
Vandaag was ik op zijn werkplek en weet ik dit bedrijf te vinden mocht het nodig zijn.