Cato de Haan

Heel erg mooi en fijn dat mijn gegevens/film omgezet konden worden zodat ik dit nu regelmatig kan terugkijken.

J. Wisman

Mooi en bijzonder vriendelijk bedrijf wat mij heeft geholpen bij een onbekende code voor een iPad en iPhone.
Wel prijzig maar na de uitleg voor mij duidelijk en het is het voor mij zonder meer waard geweest. Fijne ontvangst en prettig te woord gestaan.
Suggestie: Het digitaal ondertekenen op een aanraakscherm blijft lastig voor mij.

Alma Uitvaartzorg

Digital Life Legacy is heel zorgvuldig met de familie, je kan de nabestaanden met een gerust hart aan hen overdragen. Ze zijn altijd bereikbaar, proberen altijd zo snel mogelijk te helpen en geven... Digital Life Legacy is heel zorgvuldig met de familie, je kan de nabestaanden met een gerust hart aan hen overdragen. Ze zijn altijd bereikbaar, proberen altijd zo snel mogelijk te helpen en geven toegankelijke adviezen. Kortom, een hele fijne samenwerking!

Avalon

Heel erg blij met de filmpjes van vroeger die DLL voor ons op usb heeft gezet!

Astrid Warntjes

Ik ben dankbaar wat DLL voor mij heeft gedaan. Het contact was persoonlijk en respectvol. Dank zij DLL hebben wij antwoorden gekregen op nog openstaande vragen.

Hans Zuijderdijn

Professioneel bedrijf, maar met een persoonlijke aanpak

J. de Bruin

Dierbare herinneringen stonden op oude videobanden. We hebben alles gedigitaliseerd teruggekregen op een hele mooie USB-stick.

Mevr. E.A.M. Clement

De computer van mijn overleden man was goed beveiligd en we konden niet bij de administratie. Het duurde iets langer dan aangegeven maar uiteindelijk konden we dankzij jullie weer overal bij én met... De computer van mijn overleden man was goed beveiligd en we konden niet bij de administratie. Het duurde iets langer dan aangegeven maar uiteindelijk konden we dankzij jullie weer overal bij én met het originele wachtwoord! Erg content met de communicatie.

Suggestie: Ik heb jullie gevonden via internet, maar is dit ook niet iets voor de begrafenisondernemer?

Dank jullie wel!
Mevr. E.A.M. Clément