Wiersma

Ik ben erg tevreden over Desta woningontruiming.
Ze zijn op tijd en werken netjes en snel. Ze gaan zorgvuldig met de spullen om.

Mark Jansen

Onze ervaring met Desta was top en willen dit graag delen met anderen die ook opeens in een rotsituatie zitten om een woning van een geliefde te moeten ontruimen.
Eerder geen ervaring met een...
Eerder geen ervaring met een ontruimingsbedrijf gehad, dus veel bedrijven (met werkgebied Amsterdam) via internet doorgelicht en vervolgens 2 bedrijven voor een vrijblijvende offerte op
desbetr. woning uitgenodigd.
Desiree van Desta nam de tijd, haar betrokkenheid en duidelijke uitleg wat Desta voor ons kon verzorgen gaf meteen een goed gevoel. Offerte was overzichtelijk met alle details van hetgeen we
besproken hadden. Prijs was vrijwel gelijk met de offerte van de concurrent, dus keuze was snel gemaakt.
Het betrof een huurwoning in A’dam op de 2e etage (geen lift) + grote zolderkamer op 4e etage ontruimen en “bezemschoon opleveren”. Onze wens was om alles discreet af te voeren (bijv. geen
open stortbakken op straat) en dat is ook zoals Desta werkt.
Door Desta voor ons o.a. uitgevoerd :
Vergunningen (voor A’dam nodig) voor 3 (eigen) vrachtwagens + verhuislift .
Inventaris: deel voor kringloop (o.i.d.), deel voor afvalstort : door Desta gesorteerd + ingepakt.
Laatste deel (door ons zelf ingepakt) naar opslag nabij Utrecht.
Verwijderen van laminaat en tapijt.
Bezemschoon opleveren huurwoning.
Voor de ploeg van ca. 6 man niets dan lof, goed op elkaar ingespeeld, alles netjes en discreet ingepakt en afgevoerd én op dezelfde dag een deel naar de opslag gebracht.
Desiree had voor oplevering al contact gehad met verhuurder om e.e.a. af te stemmen en was ook
aanwezig bij oplevering, wat daardoor vlekkeloos verliep.

E.I.VANWIER

Professioneel, klantvriendelijk, afspraken worden nagekomen, makkelijk bereikbaar. Al vele keren gebruik gemaakt van Desta tot voller tevredenheid!

Kloos

Duidelijke en directe communicatie. Heldere offerte. Goede planningsafspraken. Over het algemeen prettige medewerkers die netjes en correct te werk gaan.

Ko

Uitstekende communicatie, werk uitgevoerd zoals afgesproken. Niet goedkoop maar wel zeer tevreden. Prijs kwaliteit dik in orde!

Parkland Makelaardij

Een zeer goede ervaring. Komen afspraken na en doen uitstekend werk!

Bak

Net bedrijf met een vlotte, vriendelijke en meelevende (Als dat moet) communicatie. Snelle reactie en feedback. Prijs/kwaliteit zeer in orde. Alles wordt netjes gedaan zoals afgesproken door... Net bedrijf met een vlotte, vriendelijke en meelevende (Als dat moet) communicatie. Snelle reactie en feedback. Prijs/kwaliteit zeer in orde. Alles wordt netjes gedaan zoals afgesproken door vriendelijke werknemers. Top!

Toos Jongeling

Hele goede ervaring. Ze zijn komen kijken wat er allemaal verhuisd moest worden. Alles goed georganiseerd. Meubels werden goed ingepakt. De verhuizing ging snel en voorzichtig.

Stan Nelissen

Vanwege drukte kwam het offertetraject wat traag op gang, maar daarna verliep alles uitstekend. De uitvoering ter plekke (ik was zelf niet aanwezig) met afstemmingen per telefoon bij twijfel. Alles... Vanwege drukte kwam het offertetraject wat traag op gang, maar daarna verliep alles uitstekend. De uitvoering ter plekke (ik was zelf niet aanwezig) met afstemmingen per telefoon bij twijfel. Alles netjes afgevoerd en netjes achtergelaten. Ook makelaar vond de oplevering keurig. Financiële afspraken ook volledig nagekomen. Complimenten en lof aan het gehele Desta Team!

Bert

Zeer goed, toppers