Familie Mol

Soepel, snel en zorgvuldig in alle opzichten.

A. Koko

Wat een geruststelling is het altijd om Desta te kunnen inroepen. Alleen een kort bericht en alles is tiptop in orde. Ben helemaal fan!

Ruud van der Zeeuw

Mijn ervaring met Desta is uiterst bevredigend. Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Alles is 1 keer op de juiste wijze conform de richtlijnen van de verhuurder.

Rita van Assema

Onze ervaring met jullie is.in één woord top!!!
Alles tor in de puntjes geregeld!!!!

Mw. G. Penning

Goede communicatie en komen afspraken perfect na. Ook de mensen die de woning hebben ontruimd weten van aanpakken. Helemaal top.

Cor Engelander

Het contact verliep prima! Ontmoeting op de woning was ook zeer snel geregeld. Na de offerte had ik nog iets van korting verwacht na een kleine onderhandeling (veel zware dingen zelf weggehaald),... Het contact verliep prima! Ontmoeting op de woning was ook zeer snel geregeld. Na de offerte had ik nog iets van korting verwacht na een kleine onderhandeling (veel zware dingen zelf weggehaald), maar de eindrekening bleef hetzelfde. Geen probleem hoor. Ik kon zelf niet bij de ontruiming aanwezig zijn, maar een uurtje nadat ze waren vertrokken vond ik de woning perfect achtergelaten! Compliment hiervoor, de eindinspectie van de beheerder was ook volledig tevreden.

Amstelbewind

Goed , prettig .beleefd en betrouwbaar

Han van der Giezen

Mijn vader van 94 jaar woonachtig in Haarlem wilde verhuizen naar zijn kinderen, klein- en achterkleinkinderen allen wonende in de omgeving van Groningen. Dus dat moet je dan op een afstand regelen.... Mijn vader van 94 jaar woonachtig in Haarlem wilde verhuizen naar zijn kinderen, klein- en achterkleinkinderen allen wonende in de omgeving van Groningen. Dus dat moet je dan op een afstand regelen. Gelukkig was daar Desiree van Desta Woningontruiming.
Zij nam de gehele woningontruiming tot aan totaal leegmaken en bezemschoon opleveren op zich, sleutels werden door haar afgeleverd en meterstanden werden doorgegeven. Zij nam ons alle werk uit handen. Ook bij de woninginspectie door verhuurder was Desiree aanwezig. Wij hoefden niet meer naar Haarlem te komen.
Alles tot in de puntjes verzorgd en goed gecommuniceerd.
Wat een fantastisch bedrijf, een diepe buiging en petje af.