Wagenaar

Zeer tevreden over de communicatie, afspraken en afhandeling!

Natascha Bolkestein

Zeer goed

Hannelore, Hilversum

Geweldige service!
Geweldige service!
We waren niet vlot met het aanvragen van een dag, maar we konden alsnog tussendoor gepland worden, danzij de service van Desiree. De mannen die kwamen ruimen, waren vriendelijk, werkten snel en netjes en alles zat er in een uur in. Enorme ontzorging.

notariskantoor

Zeer plezierig en professioneel!

W.Jenster

Uitstekende communicatie en doen ook werkelijk wat ze beloven. Het ouderlijk huis moest worden leeggehaald en bezemschoon worden opgeleverd. Dit is op een zeer discrete wijze gebeurd en tot onze... Uitstekende communicatie en doen ook werkelijk wat ze beloven. Het ouderlijk huis moest worden leeggehaald en bezemschoon worden opgeleverd. Dit is op een zeer discrete wijze gebeurd en tot onze stomme verbazing is er zelfs schoongemaakt zodat het zelfs weer fris ruikte. Wij zullen de volgende keer,wanneer dit zich voor zou doen, zeker weer gebruik maken van Desta.

Guillot

Heel goede service, komen alle afspraken na. Allemaal aardige gasten. Dikke 10

L schulkes

Twee hele vriendelijk heren

Oosterbaan

Goed bedrijf, nu twee keer gebruik van gemaakt. Doen wat ze beloven voor een acceptabele prijs. Netjes achtergelaten en geen problemen met overdracht naar de verhuurder.

jeanien

Het huis van mijn overleden moeder is met aandacht ontruimd

Amstelveen

Geweldig service. Zeer attente en professionele mensen.