Ingeborg

Prima ervaring

Ingrid lucas

Geweldig

Marieke Pots-Smits

Vanaf de start een hele fijne samenwerking. Desta heeft een goede prijs, denken met je mee en houden je tussentijds goed op de hoogte. Het eindresultaat is precies wat wij er van hadden verwacht.

Van begin tot eind zeer prettig geholpen. Ontruimen zelf verliep snel en alles was naar verwachting.

Marie Louise Beek

Zeer positief! Al voor de derde keer met Desta samen gewerkt en ook deze keer alles naar wens. Termijn, offerte en uitvoering: alles ok!

henny

Heel goed, respectvolle afhandeling, redelijke prijs, keurig team en heel stipt in de afspraken

Aard Alkemade

Prima afspraken en offerte was meer werk dan ze dachten maar keurig offerte aangehouden en keurig schoon opgeleverd.

Willemstein

Ontruiming van huis schoonvader in 2020 en moeder vorige maand. Prima communicatie en heldere lijnen. Duidelijke offerte en makkelijk vragen stellen. Goed uitgevoerd dus zeker aan te bevelen.

R. Luikinga

Zeer goed! Duidelijke afspraken, vriendelijk contact. De mensen die het werk kwamen uitvoeren waren zeer zorgvuldig en betrokken. Het huis was na afloop leeg en mooi schoon.

Familie Pin

Wij hadden direct een goed gevoel met het bezoek van Desiree aan de woning. Zij nam alles zorgvuldig op en dit was ook goed opgenomen in de offerte.
De ontruiming op zich verliep snel en de...
De ontruiming op zich verliep snel en de woning is zoals afgesproken leeg en veegvrij afgeleverd. Ook fijn om te zien dat de spullen al bij voorbaat verdeeld werden over 2 wagens, een voor grof vuil en een ander voor de kringloop. De jongens waren vriendelijk en behulpzaam.