Sietske Siegers

De communicatie verliep prima. De mensen die voor de ontruiming kwamen waren vriendelijk. Ze ruimen alleen anders op dan je als familielid doet. Wij hadden ook een persoonlijke binding met de... De communicatie verliep prima. De mensen die voor de ontruiming kwamen waren vriendelijk. Ze ruimen alleen anders op dan je als familielid doet. Wij hadden ook een persoonlijke binding met de spullen en dat hebben zij niet.

Hooglugt

Uitstekend geholpen en de afspraken goed nagekomen

Cor Alles

Een zeer betrouwbaar bedrijf, komt de afspraken goed na, fijn personeel en een prima prijs

Bouwer

Goed. Persoonlijk. Komt afspraken na. Betrouwbaar.

Ton

Prima, netjes gewerkt, alles volgens afspraak

De vos

Uitgesplitste offerte. Tijdsafspraken nagekomen. Oplevering direct met woningbouwvereniging geregeld. Geen meerwerk dan genoemd in offerte. Vriendelijk.

Petra

Slecht, half schoon, slieren en spullen weg

privé woningontruiming

Communicatie per email perfect; duidelijke offerte; persoonlijke ontmoeting fijne indruk; uitvoering werk perfect gedaan

Maria

De communicatie was uiterst snel, correct en vriendelijk. Offerte klopte, de uiteindelijke factuur was zelfs iets lager. De verhuizers werkten zorgvuldig, hielpen bv de kast op de cm nauwkeurig te... De communicatie was uiterst snel, correct en vriendelijk. Offerte klopte, de uiteindelijke factuur was zelfs iets lager. De verhuizers werkten zorgvuldig, hielpen bv de kast op de cm nauwkeurig te plaatsen. Ze waren bescheiden en vriendelijk. Voor de ontruiming kwamen dezelfde personen wat erg prettig was.
Echt niets dan lof, zeer fijn om zo ontlast te worden.

Jannie

Al tijdens het eerste telefonische contact kreeg ik de informatie die ik wenste op een vriendelijke en duidelijke manier uitgelegd. Tijdens het bezoek aan huis werd duidelijk afgesproken wat en hoe... Al tijdens het eerste telefonische contact kreeg ik de informatie die ik wenste op een vriendelijke en duidelijke manier uitgelegd. Tijdens het bezoek aan huis werd duidelijk afgesproken wat en hoe het zou gebeuren en al een indicatie gegeven van de te verwachten kosten hetgeen later per e-mail werd bevestigd. De verhuizers arriveerden op de afgesproken dag stipt op tijd en gingen direct aan de slag. Het werd mij meteen duidelijk dat ze wisten waarmee ze bezig waren en ik hoefde niets te doen. De mensen waren vriendelijk en gaven aanwijzingen indien noodzakelijk. De mensen ware onder elkaar ook vriendelijk en de enige wens die ik hoorde over het bedrijf was dat ze graag een verbeterde versie en kleur van het bedrijfsshirt zouden willen krijgen. Voor hun vertrek werd alles nog eens nagelopen en werd mijn huis netjes en schoon afgeleverd. Kortom ik ben een tevreden klant en zou het bedrijf zeker aan anderen aanbevelen