Marloes Telgenhof

Goed, snelle service.
Wel iets betere afstemming tussen planning en sales gewenst

Snelle service, heldere prijzen

Geachte mevrouw Telgenhof,

Bedankt voor het schrijven van een positieve review.
Wij zijn constant bezig om onze dienstverlening te perfectioneren en zullen uw feedback hierin meenemen.

Body en beauty Care

Een dikke 10 voor dealerleasing! Heel tevreden.

Goede communicatie
Snelle afhandeling
Vriendelijk personeel

Geachte mevrouw Bans,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie review, dit waarderen wij enorm!

Lcc zorg

Goede service uitstekend er was een misverstand wat betreft wanneer de auto moet afgeleverd gelijk een vervangende auto gekregen top service

Geachte mevrouw Romano,

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review.
Goed om te horen dat er direct geschakeld is om u een passende oplossing te bieden.
We proberen onze service te allen tijden optimaal te houden!

Jadmin.nl BV

Mijn ervaring is goed. Ik had al een auto via Dealerleasing en heb nu opnieuw voor dit bedrijf gekozen.

Beschrijf hier uw ervaring

Correct, snel, goede prijs.

Geachte mevrouw Juneman,

Bedankt voor uw positieve review, fijn om te horen dat u nog steeds een tevreden klant bent van onze firma.

Master Voetbal Plan

Ok. altijd goed bereikbaar en problemen worden wel opgelost. Ging alleen mis met de eerste levering van de auto, maar er werd wel meegezocht naar een oplossing.

nvt

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw review, fijn om te horen dat het probleem naar tevredenheid is opgelost.
Wij doen ons uiterste best om een snelle en goede service te bieden.

t-t Nederland b.v.

Snelle reacties, duidelijke communicatie.

Geachte heer,

Wat fijn om te horen dat u onze service goed vindt. Wij doen alles voor een goede service en het wordt zeer gewaardeerd om dit dan ook terug te lezen, onze dank.

L Bron

Zakelijke shortlease overeenkomst

Beschrijf hier uw ervaring

Goede en concurrerende offerte ontvangen. Snel schakelen en professioneel en prettig contact. In de haast waren er twee dingen niet goed gegaan, maar dit is gelijk rechtgezet en naar tevredenheid opgelost.

Beste Laura,

Hartelijk dank voor uw positieve review.
Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is opgelost en dat u tevreden bent over onze service!

Paul Bijlsma

De tweede keer dat ik voor een korte tijd een auto nodig heb tijdens een verblijf in Nederland. Gewoon even per mail vanuit Thailand geregeld met Henry van de Ven. Snelle reactie, to-the-point en...

Beschrijf hier uw ervaring

De vorige keer werd de auto als nieuw afgeleverd. Het was de rit naar Oss waard. Helaas was het tijdens het gebruik echt beestenweer en kon ik de auto vanwege de vorst niet wassen of laten wassen. Hij zag er niet uit, maar daarvoor was alle begrip. Ik hoop nu op beter weer.

Geachte heer Bijlsma,

Nogmaals hartelijk dank voor uw reactie.

We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf, dit horen we natuurlijk graag.

We doen onze best om de service altijd zo hoog mogelijk te houden.

DealerLeasing B.V.

W2W

Goed bedrijf, snel met schade afhandeling, onderhoud,glasschade nooit problemen
gewoon een heel goed bedrijf

Geachte heer Wagemaker,

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Fijn te zien dat u al een geruime tijd een tevreden klant bent!

Met vriendelijke groet, DealerLeasing B.V.

PR Infra

Wou even melden dat mijn probleem waar ik laats over berichte opgelost is.

Beschrijf hier uw ervaring

Ze zijn zich aan het verbeteren en willen klachten op lossen dat is een positief iets .

Geachte heer Ridderbeks,

Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn te horen dat alles naar tevredenheid is opgelost.

DealerLeasing B.V.