Master Voetbal Plan

Ok. altijd goed bereikbaar en problemen worden wel opgelost. Ging alleen mis met de eerste levering van de auto, maar er werd wel meegezocht naar een oplossing.

nvt

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw review, fijn om te horen dat het probleem naar tevredenheid is opgelost.
Wij doen ons uiterste best om een snelle en goede service te bieden.

t-t Nederland b.v.

Snelle reacties, duidelijke communicatie.

Geachte heer,

Wat fijn om te horen dat u onze service goed vindt. Wij doen alles voor een goede service en het wordt zeer gewaardeerd om dit dan ook terug te lezen, onze dank.

L Bron

Zakelijke shortlease overeenkomst

Beschrijf hier uw ervaring

Goede en concurrerende offerte ontvangen. Snel schakelen en professioneel en prettig contact. In de haast waren er twee dingen niet goed gegaan, maar dit is gelijk rechtgezet en naar tevredenheid opgelost.

Beste Laura,

Hartelijk dank voor uw positieve review.
Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is opgelost en dat u tevreden bent over onze service!

Paul Bijlsma

De tweede keer dat ik voor een korte tijd een auto nodig heb tijdens een verblijf in Nederland. Gewoon even per mail vanuit Thailand geregeld met Henry van de Ven. Snelle reactie, to-the-point en...

Beschrijf hier uw ervaring

De vorige keer werd de auto als nieuw afgeleverd. Het was de rit naar Oss waard. Helaas was het tijdens het gebruik echt beestenweer en kon ik de auto vanwege de vorst niet wassen of laten wassen. Hij zag er niet uit, maar daarvoor was alle begrip. Ik hoop nu op beter weer.

Geachte heer Bijlsma,

Nogmaals hartelijk dank voor uw reactie.

We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf, dit horen we natuurlijk graag.

We doen onze best om de service altijd zo hoog mogelijk te houden.

W2W

Goed bedrijf, snel met schade afhandeling, onderhoud,glasschade nooit problemen
gewoon een heel goed bedrijf

Geachte heer Wagemaker,

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Fijn te zien dat u al een geruime tijd een tevreden klant bent!

Met vriendelijke groet, DealerLeasing B.V.

PR Infra

Wou even melden dat mijn probleem waar ik laats over berichte opgelost is.

Beschrijf hier uw ervaring

Ze zijn zich aan het verbeteren en willen klachten op lossen dat is een positief iets .

Geachte heer Ridderbeks,

Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn te horen dat alles naar tevredenheid is opgelost.

PR Infra

Ik heb vorig jaar 2 problemen gehad , eentje is goed en snel opgelost . Het 2e probleem zou in januari dit jaar opgelost worden aldus de manager (waar ik helaas niet meer de naam van weet) Ik heb...

Geachte heer Ridderbeks,

Hartelijk dank voor uw feedback. Inmiddels is er contact geweest en was dit al in behandeling. Inmiddels is dit verwerkt.

Sanne Gehner interim recruitment

Ik ben heel erg tevreden over de service van Dealerleasing. Aardige mensen en altijd goed bereikbaar. Snelle service ook van adviseur Henry. Regelt dingen goed en snel en erg vriendelijk aan de...

Beschrijf hier uw ervaring

Hele snelle service, goede auto's en eerlijke en transparant.

Geachte mevrouw Gehner,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Snelle service is inderdaad een van onze kernpunten.
Wij wensen u veel rijplezier!

San

Snelle service, heel vriendelijke behandeld door mevrouw Ózlem. Absolute aanrader!

Beschrijf hier uw ervaring

Goed advies gekregen, alles wordt tip top voor je geregelsld.

Geachte heer / mevrouw,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Promodukties

Na een moeizame start met elkaar heeft de directie (de Heer Neervens) er alles aan gedaan om onze ontevredenheid weg te nemen en alle bezwaren opgelost. Met een goed voorstel hebben wij besloten...

Beschrijf hier uw ervaring

De nieuwe verantwoordelijke. de heer Neervens heeft zich hard gemaakt om ons weer tevreden te stellen.

Geachte heer De Bruin,

Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn dat alles inmiddels is opgelost en de samenwerking wordt verlengd.