DF Bandel

Eerste keer voor ons dat we voor een
Lease auto hebben gekozen voor ons bedrijf.
Alles is soepel verlopen en een hele mooie
bedrijfsauto om bij de klant te komen .
Wij zijn...
Eerste keer voor ons dat we voor een
Lease auto hebben gekozen voor ons bedrijf.
Alles is soepel verlopen en een hele mooie
bedrijfsauto om bij de klant te komen .
Wij zijn heel erg blij met de nieuwe bakwagen !!

Alles snel online geregeld
Auto is gebracht
Aanrader

Geachte heer,
Bedankt voor uw positieve beoordeling, fijn om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening.

Charlie's Angels

Een goede maatschappij. Goede service! En qua afhandeling ook top. Ben zeer tevreden

Sonar

Super oploosing voor startende ondernemers . 1 bedrag alles geregeld, geen onverwachte uitgaven, geen autozorgen.

Beschrijf hier uw ervaring

Er is geholpen bei dit bedrijf!!

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.

Benner

Goedkoopste shortlease en snelle klantgerichte service. Direkt na aanvraag teruggebeld met vriendelijke hulp bij het uitzoeken van de meest geschikte auto. Het werd een gloednieuwe vol electrische... Goedkoopste shortlease en snelle klantgerichte service. Direkt na aanvraag teruggebeld met vriendelijke hulp bij het uitzoeken van de meest geschikte auto. Het werd een gloednieuwe vol electrische VW Golf. Die kon ik ook nog op zaterdag ophalen (Marc kwam speciaal daarvoor langs). Inclusief prima uitleg van de auto functies, mijn telefoon werd gekoppeld voor de hands free. Alles prima.

Geachte heer,
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling, fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze dienstverlening. Ik heb uw complimenten aan onze collega doorgegeven!
Met...

Naz telecom

Rebecca is altijd bereikbaar zo niet belt ze terug goede service van haar

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback, ik heb uw complimenten aan Rebecca doorgegeven.

Ingrid

Heel erg tevreden over dit bedrijf! Goede service, klantgericht en vriendelijk personeel... prima oplossing voor (startende) ondernemers.... en vooral hele mooie auto's om uit te kiezen....

Beste Ingrid,
Bedankt voor uw positieve feedback!

Fast Forward

Accuraat, vriendelijk, snel en flexibel, dat is de feedback aan de verschillende medewerkers die ik aan de telefoon heb gehad, prima service!!

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Bon Appetit

Zeer goeden service ben snel en professionel geholpen door de medewerkers zeker een aanrader !!! Binnen een week was alles geregeld zeer blij met dealerleas!!!

Zeer snellen service

Geachte heer van der Sluijs,
Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie beoordeling!

LBS-Security

Goede en snelle service, zeker als je zelfstandig ondernemer bent is dit bedrijf een aanrader

Beschrijf hier uw ervaring

Goed, duidelijk, vriendelijk zeker mijn contactpersoon Henry van de Ven.

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw feedback. Ik heb uw complimenten doorgegeven aan de desbetreffende collega.

G Marinus Grondwerken

Duidelijk, je kunt wisselen, van auto tijdens het contract.
Verder snelle service, dus een prima bedrijf om zaken mee te doen.

Geachte heer Marinus,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Wij doen ons best om de service zo hoog mogelijk te houden.