DWReinigingSpecialist

Fijne zaken gedaan. Kon snel en makkelijk contact leggen. Alles was duidelijk en helder.

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw positieve feedback. We proberen al onze klanten z.s.m. de weg op te helpen. Fijn om te horen dat u tevreden bent.

Mohamed

Top bedrijf, alleen jammer dat ik mijn auto niet op vakantie kan nemen marokko, Gr Faska

Beschrijf hier uw ervaring

Top bedrijf, alleen auto papieren duren lang

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback.
Helaas is het voertuig niet verzekerd wanneer u naar landen reist die niet op de groene kaart vermeld staan. Het kentekenbewijs wordt direct na de tenaamstelling door het RDW naar ons verstuurd, helaas kan dit dus niet direct aan de klant worden meegegeven.
Onze excuses voor het ongemak.

R.E.D. Onderhoud

Vriendelijk personeel en heel erg service gericht. Heel behulpzaam en een hele snelle service.

Beschrijf hier uw ervaring

Ontzettend snelle service en snelle reacties op de vragen.

Geachte heer,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Aannemersbedrijf van 't Gooi

Ik ben zeer tevreden met deze bedrijf waar ik de peugot partner lease. Goeie service je word snel geholpen en echt serieus genomen echt top om met deze bedrijf zaken te doen ik geef jullie geen 5...

Geachte heer Saudi,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling, fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze dienstverlening. Uw feedback wordt erg gewaardeerd.

Valora Global Benelux

De service is goed geregeld, en de klant staat hier ECHT voorop.

Service / klantgericht

Geachte heer Huisman,

Bedankt voor uw positieve feedback! We hebben klanttevredenheid hoog in het vaandel staan en proberen onze service ten alle tijden optimaal te houden.

Wim van der Schoor Federico Mahora BV

Vanaf het eerste moment eigenlijk goede ervaring.

Geachte heer van der Schoor,

Hartelijk dank voor uw feedback, fijn om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening.

PATRICK ROSHEUVEL

Goede en snelle service. Geen verassingen. Duidelijke afspraken. Goede bereikbaarheid.

Geachte heer Rosheuvel,

Bedankt voor uw positieve review.
Wij proberen onze service optimaal te houden en waarderen uw feedback.

Brunswick Road BV

Het leasen van mijn auto was een snel, efficient en heel service gericht proces. Dealerleasing.nl reageert bijzonder snel, binnen een week stond mijn nieuwe lease-auto voor de deur.

Beschrijf hier uw ervaring

Dealerleasing communiceert heel duidelijk en snel. Er wordt heel snel gereageerd en er wordt alles aan gedaan om het proces perfect te laten verlopen. Complimenten!

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie beoordeling en complimenten.
Wij proberen altijd zo snel mogelijk te schakelen om het proces zo soepel mogelijk te laten verlopen. We hebben klanttevredenheid hoog in het vaandel staan en zijn dan ook blij om te horen dat u zo tevreden bent.

Spices of marrakech

Snelle service en goed behandeld door Bianca

Geachte heer Arras,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback!

Interzorg

Dealerleasing is een goed bedrijf .

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening.