Naz telecom

Rebecca is altijd bereikbaar zo niet belt ze terug goede service van haar

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback, ik heb uw complimenten aan Rebecca doorgegeven.

Ingrid

Heel erg tevreden over dit bedrijf! Goede service, klantgericht en vriendelijk personeel... prima oplossing voor (startende) ondernemers.... en vooral hele mooie auto's om uit te kiezen....

Beste Ingrid,

Bedankt voor uw positieve feedback!

Fast Forward

Accuraat, vriendelijk, snel en flexibel, dat is de feedback aan de verschillende medewerkers die ik aan de telefoon heb gehad, prima service!!

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Bon Appetit

Zeer goeden service ben snel en professionel geholpen door de medewerkers zeker een aanrader !!! Binnen een week was alles geregeld zeer blij met dealerleas!!!

Zeer snellen service

Geachte heer van der Sluijs,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie beoordeling!

LBS-Security

Goede en snelle service, zeker als je zelfstandig ondernemer bent is dit bedrijf een aanrader

Beschrijf hier uw ervaring

Goed, duidelijk, vriendelijk zeker mijn contactpersoon Henry van de Ven.

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw feedback. Ik heb uw complimenten doorgegeven aan de desbetreffende collega.

G Marinus Grondwerken

Duidelijk, je kunt wisselen, van auto tijdens het contract.
Verder snelle service, dus een prima bedrijf om zaken mee te doen.

Geachte heer Marinus,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Wij doen ons best om de service zo hoog mogelijk te houden.

Paul Bijlsma

Ik woon in Thailand en kom ongeveer eens per jaar naar Nederland om wat lezingen te geven. Dat combineer ik dan met familiebezoek. Ik heb inmiddels twee keer gebruik gemaakt van de diensten van...

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben (misschien door mijn juridische achtergrond) heel erg van afspraken. Dealerlease antwoordt altijd prompt en met een eerlijk advies.
Als er iets mis gaat, zoals bij mij de bezorging van de tweede auto, dan wordt er meteen naar een oplossing gezocht en zonder verzoek daartoe een tegemoetkoming aangeboden voor het ongemak.
Ik heb met verschillende medewerkers en medewerksters contact gehad, zowel telefonisch als per mail. Altijd vriendelijk en behulpzaam.

Grondstraatrioolwerk w koper

De ervaring die ik met jullie heb is meer dan perfect en de heer Johan van der hooft verdient meer dan een pluim echt zo een fijne man om contact mee te hebben en dat geld ook voor de andere mensen...

Geachte heer,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling, ik heb uw complimenten aan Johan doorgegeven. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze dienstverlening.

Ramakers installatie service.

Redelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Het is jammer dat je 3 keer een boete moet betalen over 1 en hetzelfde bedrag, maar wel terecht. Al zouden ze wel je tegemoet kunnen komen met iets omdat 2 keer de bus is gestolen.
Ik heb hierdoor de meeste onkosten. Betere communicatie zou ook veel schelen.

Geachte heer Ramakers,

Bedankt voor uw beoordeling.
Inmiddels hebben we telefonisch contact gehad en uw feedback besproken.
Uiteraard is het voor beide partijen erg vervelend wanneer een voertuig wordt gestolen en hier kosten uit voort komen. Mochten wij u van dienst kunnen zijn raad ik u aan om telefonisch contact met ons op te nemen.

Team Dealerleasing B.V.

Rebin Ganpat (RBG Services)

Prettig bedrijf om zaken mee te doen.
Vragen en opmerkingen worden snel en adequaat afgehandeld. Prettig contact met de administratie.

Geachte heer Ganpat,

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening.