Bean united

Top bedrijf!
Nette auto's
Dit is het enige auto bedrijf in Nederland die niet alleen meedenkt met een ondernemer maar ook hierna handelt!
Alle andere bedrijven wurgen je met...

Top

Geachte heer,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie review, dit wordt erg gewaardeerd.

Rhijnhave Investment BV

Duidelijk en ideale leasemaatschapij voor iemand met een startende onderneming. Afspraken worden nagekomen.

Beschrijf hier uw ervaring

Om een VW Polo nieuw model gevraagd. En zoals beloofd van uit dealerleasing die ook ontvangen. Top!

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw positieve beoordeling, fijn om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening.

DF Bandel

Eerste keer voor ons dat we voor een
Lease auto hebben gekozen voor ons bedrijf.
Alles is soepel verlopen en een hele mooie
bedrijfsauto om bij de klant te komen .
Wij zijn...

Alles snel online geregeld
Auto is gebracht
Aanrader

Charlie's Angels

Een goede maatschappij. Goede service! En qua afhandeling ook top. Ben zeer tevreden

Sonar

Super oploosing voor startende ondernemers . 1 bedrag alles geregeld, geen onverwachte uitgaven, geen autozorgen.

Beschrijf hier uw ervaring

Er is geholpen bei dit bedrijf!!

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.

Benner

Goedkoopste shortlease en snelle klantgerichte service. Direkt na aanvraag teruggebeld met vriendelijke hulp bij het uitzoeken van de meest geschikte auto. Het werd een gloednieuwe vol electrische...

Geachte heer,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling, fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze dienstverlening. Ik heb uw complimenten aan onze collega doorgegeven!

Naz telecom

Rebecca is altijd bereikbaar zo niet belt ze terug goede service van haar

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback, ik heb uw complimenten aan Rebecca doorgegeven.

Ingrid

Heel erg tevreden over dit bedrijf! Goede service, klantgericht en vriendelijk personeel... prima oplossing voor (startende) ondernemers.... en vooral hele mooie auto's om uit te kiezen....

Beste Ingrid,

Bedankt voor uw positieve feedback!

Fast Forward

Accuraat, vriendelijk, snel en flexibel, dat is de feedback aan de verschillende medewerkers die ik aan de telefoon heb gehad, prima service!!

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Bon Appetit

Zeer goeden service ben snel en professionel geholpen door de medewerkers zeker een aanrader !!! Binnen een week was alles geregeld zeer blij met dealerleas!!!

Zeer snellen service

Geachte heer van der Sluijs,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie beoordeling!