Schoonmaakbedrijf bene bene

Super bedrijf, alles snel geregeld zeker een aanrader

Beschrijf hier uw ervaring

Passen zich aan, aan de wensen van de klant

anonymous

Goede en snelle service. Ik had snel een auto nodig en dat werd prima geregeld. Auto werd keurig op tijd afgeleverd en ook weer opgehaald. Ik ben een zeer tevreden klant

Beschrijf hier uw ervaring

Goede service. In de toekomst zou ik weer van hun diensten gebruik maken indien nodig.

Reactie Dealerleasing.nl:

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons bedrijf. Fijn om te horen dat u tevreden bent geweest over onze dienstverlening. We zien u graag terug bij... Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons bedrijf. Fijn om te horen dat u tevreden bent geweest over onze dienstverlening. We zien u graag terug bij Dealerleasing. Met vriendelijke groet, Team Dealerleasing B.V.

AGS Schilders

Sinds April van dut jaar doe ik zaken net dealerleasing en tot op vandaag zeer tevreden over de afgelopen maanden !

Beschrijf hier uw ervaring

Goed en komen afspraken na

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw beoordeling!

Team Dealerleasing B.V.

Joseph/ YG Service

Ik heb redelijk lang ervaring met dealerleasing, het is allemaal maffia praktijken wat ze doen, doe aub geen zaken met die bedrijf.
wie het niet gelooft dan wil ik dat hij aan dit commentaar...
wie het niet gelooft dan wil ik dat hij aan dit commentaar terugdenkt na dat hij klaar is met hen

Beschrijf hier uw ervaring

hoge prijzen, jij krijgt elke maand meerder facturen voor dingen die jij nooit hebt verwacht
bij terug brengen van de auto wordt sowieso bepaalde schat aan de auto gekoppeld zomaar uit het lucht zodat je je borg kwijt bent en bovenop krijg je een factuur voor de gemaakt kosten van herstel

Joseph/ YG Service

wie het niet gelooft dan wil ik dat hij aan dit commentaar...

pulinova facility services

Top bedrijf

P Wolzak

Ik ziehier erg veel positieve berichten
Terwijl ik natuurlijk eerst bij Kassa.nl had moeten kijken voor ik met dit bedrijf in zee ging
Facturering was een ramp klopte niet.
En...
Ik ziehier erg veel positieve berichten
Facturering was een ramp klopte niet.
En schade afhandeling Alles werd tot de millimeter gefotografeerd terwijl bij aflevering
Erg nonchalant gedaan word en dannweet je het al
De borg ben je kwijt
Want ik blijk net zoveel schade te hebben gereden als mijn borg
Ik wil graag bewijs hierover maar tot op heden heb ik die nog niet ontvangen
Ik ga nooit meer met dit rommelige bedrijf in zee
Nooit!!

Reactie Dealerleasing.nl:

Geachte mevrouw Wolzak, Inmiddels is er contact geweest en heeft u aangegeven dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw beoordeling te herzien? Dit... Geachte mevrouw Wolzak, Inmiddels is er contact geweest en heeft u aangegeven dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw beoordeling te herzien? Dit stellen wij zeer op prijs. Indien wij nog iets voor u kunnen betekenen horen wij het uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Team Dealerleasing B.V.

Gammeren

Prima geholpen

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw positieve review, fijn om te horen dat u tevreden bent.

Team Dealerleasing B.V.

Pat Coaching en Consulting

Zeer snelle en professionele service. Nadat Bianca mijn wensen geinventariseerd had, werd ik doorverbonden met Lorenzo die al mijn “angsten” van kleine lettertjes wegnam.

Zeer prettige...

Zeer prettige ervaring!

Zeer betrouwbare en prettige ervaring

Reactie Dealerleasing.nl:

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met Dealerleasing. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Team... Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met Dealerleasing. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Team Dealerleasing B.V.

Pat Coaching en Consulting

Zeer prettige...