Naomi H

Super Service

Beschrijf hier uw ervaring

Ik dacht dat ik er nergens terecht kon om een auto te kunnen leasen.. Met dealerleasing was het wel mogelijk. Al mijn vragen werd beantwoord via de app wat ik ideaal vond. Fijne service... Nogmaals... Ik dacht dat ik er nergens terecht kon om een auto te kunnen leasen.. Met dealerleasing was het wel mogelijk. Al mijn vragen werd beantwoord via de app wat ik ideaal vond. Fijne service... Nogmaals bedankt Bianca

E Schrier Loodgieter

Vanaf dag 1 alleen maar goeie ervaringen, er wordt meegedacht en ruimte voor een lach.

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn/onze contacten met Christiaan zijn super

Leaser

Kajol Thuiszorg

DealerLeasing heeft mij telkens direct goed geholpen en ik had daar 3 auto's kunnen Leasen. Geweldige sevice met iedereen die ik aan de telefoon sprak, met name mevrouw Nanja van de... DealerLeasing heeft mij telkens direct goed geholpen en ik had daar 3 auto's kunnen Leasen. Geweldige sevice met iedereen die ik aan de telefoon sprak, met name mevrouw Nanja van de debiteurenbeheer. Zij begreep mij altijd en hielp mij onmiddellijk zodat ik niet in de onnodige kosten kwam.
Super goede bedrijf.

Beschrijf hier uw ervaring

Bedrijven DealerLeasing heeft mij vanaf het begin tot einde zeer goed geholpen en de mensen staan je graag te woord en helpen je direct.

Caro

Top service!

Top service!

Dewi

Goed e service

Goed e service

‘t Pippi Huis

Snelle reacties, transparante contracten. De verkoper Henry is mijn favoriete man! Hij maakt verwachtingen waar! Een tevreden klant.

Gewoon prima bedrijf!

Arslan ijzervlecht

Arslan ijzer vlecht

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer vriendelijk personeel altijd op zoek naar een oplossing van mijn krijgen ze een dikke 10

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw beoordeling, fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening.

Mtb projectstoffering

Ze gaan zeer professioneel te werken en alles klopt wat ze zeggen geen kleine lettertjes maar recht door zee ben zeer tevreden met onze nieuwe bus stond snel voor de deur om ons bedrijf... Ze gaan zeer professioneel te werken en alles klopt wat ze zeggen geen kleine lettertjes maar recht door zee ben zeer tevreden met onze nieuwe bus stond snel voor de deur om ons bedrijf uittebreiden

Mvg mtb projectstoffering

Beschrijf hier uw ervaring

Dachten zeer goed mee wat het best bij ons zou passen

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons bedrijf, fijn om te lezen dat u naar tevredenheid bent geholpen.
Team Dealerleasing...

3D

Goede en vriendelijke werkwijze

Zeer informatief en duidelijk

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.