Dealerleasing.nl

Dealerleasing.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Dealerleasing.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company134
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Dealerleasing.nl met 9.2/10. Gebaseerd op 134 ervaringen.

Dakreparatie.nu
Dakreparatie.nu

Supper

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Vandaag een ongeluk gehad rond 2 uur heb ze gesproken alles netjes geregeld en binnen 4 uur al vervangend vervoer .
zoals een andere bus netjes snel geregeld en beveel het mensen echt aan.

A.G. Lindeman / LinHil

Adequate en snelle service van dealerleasing..
bij het plotseling uitvallen onlangs van het navigatiesysteem in mijn renault mégane estate zorgde de afdeling werkplaats van dealerleasing in geldrop voor een supersnelle oplossing. met dank aan chris werd na consult van bosch noordermeer in bergschenhoek bij vkv groep in rotterdam het navigatiesysteem voorzien van een update. binnen een uur was alles geregeld en kon de weg worden vervolgd. dit dankzij de uitstekende communicatie tussen de vakmensen van dealerleasing en de vkv groep. resultaat: uiterst tevreden klant..
linhil te rotterdam.

Pamela Ramselaar
Prima (7/10)
Pamela Ramselaar

Beste Pamela Ramselaar,

We zijn blij dat we samen tot een oplossing zijn gekomen en uw ontevredenheid over Dealerleasing omgezet is naar tevredenheid.

Score voor Dealerleasing.nl:3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Na een hele slechte ervaring met dealer leasing te hebben gehad en moet ik zeggen dat mijn ontevredenheid omgezet is naar tevredenheid! .
dealer leasing heeft mijn klacht heel serieus opgepakt en dit is naar tevredenheid opgelost! fijn dat het zo is afgelopen.

Ja van Den bergtaxi
Onacceptabel (1/10)
Ja van Den bergtaxi

Beschrijf hier uw ervaring

Krijg mail dat ik de nieuwe auto om kan ruilen.
En de tussentijdse auto in kan leveren en de nieuwe mee nemen.
Borg en maand vooruit netjes voldaan.
Van de eerste auto factuur gekregen betreffende de schade op 31 juli en betalen binnen 14 dagen.

Nou dat werkt dan ineens even anders regels van 14 dagen is dan ineens van betalen voor levering.

Ook daar is nog mee te leven maar laat dan niet iemand voor niets naar Oss komen zeer klant onvriendelijk.

Wel weer grappig om dan te zien dat je oude auto net op dat moment opgehaald wordt omdat die weer is of verkocht of in de lease naar een ander is en de schade er nog precies zo opzit als toen ik hem daar neer had gezet hmmmm koste mij ruim 800 .

Score voor Dealerleasing.nl:0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Dacht goed maar helaas bewijzen ze zelf het tegendeel weer..

OnlinePastor.nl
OnlinePastor.nl

Beste Online Pastor,

We zijn zeer blij dat we samen tot een oplossing zijn gekomen met u en hopen op een prettig vervolg van de samenwerking.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ik heb eerder een negatieve review geschreven. dealerleasing stelt zich echter zo soepel op, en biedt mij zelfs de mogelijkheid het contract open te breken, dat ik mijn waardering hierover oo deze plaatsnuit wil spreken. grote klasse! alleen daarom al blijven wij rijden!.

Pr infra
Goed (8/10)
Pr infra

Beschrijf hier uw ervaring

Gisteren terug gebeld geworden..door een nieuwe manager die mij gelijk gaf. Deels het probleem opgelost door geen boete betalen ivm wachten op antwoord. En de km heffing zou per jaar worden bekeken waardoor ik het te veel betaalde terug zou krijgen. Als dit zo word uitgevoerd ben ik er tevreden mee. Prettige communicatie met deze persoon..

Beste PR Infra,

Fijn om te lezen dat we uw onvrede in deze toch kunnen oplossen.

Score voor Dealerleasing.nl:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Sterk punt is dat ze je accepteren ondanks een niet zo mooi verleden (bkr) minpunten...eerste half jaar te veel km gereden meteen een meerkm bedrag moeten betalen . na 12 mnd ver onder de limiet ...in de tussentijd boete opgelopen voor te hard rijden..dacht mooi kunnen we dat verrekenen ..nee niet dus. in afwachting of dat kon ..duurde even..was ik te laat met die boete factuur ..hoppa 25,00 boete ..daar zijn ze goed in ..eisen..voor mij niet meer helaas moet ik nog zo`n 3,5 jaar.

Peter Schouten
Peter Schouten

Beschrijf hier uw ervaring

je wordt goed te woord gestaan, dus dik tevreden over de service!

Beste Peter,

Bedankt voor uw positieve beoordeling.
We zijn blij te horen dat u zo tevreden bent.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Top service, vriendelijk personeel en een goede prijs! dik tevreden.

Bergje
Bergje

Zeer vriendelijk personeel

Hoi Bregje,

Bedankt voor uw positieve feedback.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Vriendelijk en behulpzaam personeel!!! dank je wel voor de goede zorgen.

BJM Mielekamp
BJM Mielekamp

Erg vriendelijk behulpzaam personeel

Beste Mielekamp,

Bedankt voor uw positieve beoordeling.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Zeer vriendelijk en betrouwbaar personeel.

RL Solutions BV
Prima (7/10)
RL Solutions BV

Top bedrijf :)

Beste RL Solutions,

Bedankt voor uw positieve feedback.

Score voor Dealerleasing.nl:3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Dealerleasing is de juiste oplossing voor iedere zzper en mkber.

Bedrijfsinformatie

De goedkoopste leasecontracten voor uw auto shortlease. Dealerleasing.nl combineert feitelijk alle voordelen van full-operational leasing met de flexibiliteit van een huurauto en ook nog goedkoper dan de gevestigde leasemaatschappijen.
Adres
Emopad 29