Paul Bijlsma

De tweede keer dat ik voor een korte tijd een auto nodig heb tijdens een verblijf in Nederland. Gewoon even per mail vanuit Thailand geregeld met Henry van de Ven. Snelle reactie, to-the-point en...

Beschrijf hier uw ervaring

De vorige keer werd de auto als nieuw afgeleverd. Het was de rit naar Oss waard. Helaas was het tijdens het gebruik echt beestenweer en kon ik de auto vanwege de vorst niet wassen of laten wassen. Hij zag er niet uit, maar daarvoor was alle begrip. Ik hoop nu op beter weer.

Geachte heer Bijlsma,

Nogmaals hartelijk dank voor uw reactie.

We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf, dit horen we natuurlijk graag.

We doen onze best om de service altijd zo hoog mogelijk te houden.

W2W

Goed bedrijf, snel met schade afhandeling, onderhoud,glasschade nooit problemen
gewoon een heel goed bedrijf

Geachte heer Wagemaker,

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Fijn te zien dat u al een geruime tijd een tevreden klant bent!

Project services bv

Deze bedrijf is een waardeloze dealer, zij beweren in beroep te gaan tegen de parkeerboetes die ik krijg, maar er wordt helemaal niks gedaan en ze liegen ook nog dat de gemeente Amsterdam na 3...

Beschrijf hier uw ervaring

De zogenaamde vloermanager is een gladjes prater, waardeloze man die rinze.

Geachte heer Guzel,
Zodra wij een boete binnen krijgen van de Gemeente, belasten wij deze direct door aan de klant.
U heeft meerdere boetes in korte tijd ontvangen van de betreffende Gemeente waardoor er een wielklem is geplaatst door de Gemeente. U gaf aan dat u een vergunning heeft. Wij hebben meerdere malen gevraagd om bewijs, helaas hebben wij dit tot op heden niet ontvangen. Op deze manier kunnen wij ook geen oplossing bieden.

PR Infra

Wou even melden dat mijn probleem waar ik laats over berichte opgelost is.

Beschrijf hier uw ervaring

Ze zijn zich aan het verbeteren en willen klachten op lossen dat is een positief iets .

Geachte heer Ridderbeks,

Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn te horen dat alles naar tevredenheid is opgelost.

PR Infra

Ik heb vorig jaar 2 problemen gehad , eentje is goed en snel opgelost . Het 2e probleem zou in januari dit jaar opgelost worden aldus de manager (waar ik helaas niet meer de naam van weet) Ik heb...

Geachte heer Ridderbeks,

Hartelijk dank voor uw feedback. Inmiddels is er contact geweest en was dit al in behandeling. Inmiddels is dit verwerkt.

De oplossing

Nog nooit zoiets meegemaakt,2 jaar lang een auto gehad,laatste 12 maanden niks dan
Ellende.het systeem draait op mensen hun geld afpakken zoveel mogelijk.elke maand gemiddeld 600 euro bij...

Slecht maffia

Geachte heer Van Gameren,
Wij hebben meerdere malen geprobeerd contact met u te krijgen om een afspraak in te plannen, helaas krijgen wij tot op heden geen respons.

Sanne Gehner interim recruitment

Ik ben heel erg tevreden over de service van Dealerleasing. Aardige mensen en altijd goed bereikbaar. Snelle service ook van adviseur Henry. Regelt dingen goed en snel en erg vriendelijk aan de...

Beschrijf hier uw ervaring

Hele snelle service, goede auto's en eerlijke en transparant.

Geachte mevrouw Gehner,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Snelle service is inderdaad een van onze kernpunten.
Wij wensen u veel rijplezier!

San

Snelle service, heel vriendelijke behandeld door mevrouw Ózlem. Absolute aanrader!

Beschrijf hier uw ervaring

Goed advies gekregen, alles wordt tip top voor je geregelsld.

Geachte heer / mevrouw,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Promodukties

Na een moeizame start met elkaar heeft de directie (de Heer Neervens) er alles aan gedaan om onze ontevredenheid weg te nemen en alle bezwaren opgelost. Met een goed voorstel hebben wij besloten...

Beschrijf hier uw ervaring

De nieuwe verantwoordelijke. de heer Neervens heeft zich hard gemaakt om ons weer tevreden te stellen.

Geachte heer De Bruin,

Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn dat alles inmiddels is opgelost en de samenwerking wordt verlengd.

WowDeal

Wij doen al jaren zaken met Dealerleasing en altijd tot tevredenheid.

Beste Raymond,

Hartelijk dank voor je mooie feedback! Fijn dat we jullie al jaren tot onze klantenkring kunnen rekenen. Dankjewel!