TMSolutions

Beschrijf hier uw ervaring

Al diverse jaren zijn wij klant van DealerLeasing en leasen wij naar tevredenheid onze bedrijfsbussen. Goede service en klantvriendelijke afhandeling.

Jeannette Verhoev

Hele fijne en soepele behandeling van aanvraag tot uiteindelijke aflevering van mijn auto. Persoonlijk contact verloopt heel erg prettig en geeft je het gevoel, dat je als klant gewaardeerd wordt.... Hele fijne en soepele behandeling van aanvraag tot uiteindelijke aflevering van mijn auto. Persoonlijk contact verloopt heel erg prettig en geeft je het gevoel, dat je als klant gewaardeerd wordt. Mijn auto werd precies op de afgesproken tijd bij mij thuis voor de deur afgeleverd en alles was tip - top voor elkaar. Echt een super service, een aanrader !!

Beschrijf hier uw ervaring

Hoge kwaliteit in service, persoonlijk en duidelijk

Andrew

Excellent service at short notice, able to speak English as my Dutch is still not very good, car delivered as planned in good order. Very efficient, highly recommend to my friends

Beschrijf hier uw ervaring

Very helpful and efficent company to deal with, staff professional

FBD Bankmensen

Prettig bedrijf om mee samen te werken. Proberen zoveel mogelijk mee te denken en ondersteunen ons waar kan. Flexibel en klantvriendelijk.

Stefan Gietmann

Klantvriendelijkheid is top!

Meedenkendheid / behulpzaamheid.

Instock

Snel een offerte ontvangen en goed geholpen door Henry!

REBO-Sneltransport

Ben zeer tevreden met de service en de communicatie van Dealerleasing

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle hulp bij pech gevallen

Jack

Keurig en correct bedrijf.

Frankfonde

Rebecca is top en behulpzaam

Top

Antonie Hekers

Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer positief snelle en duidelijke service wat heel belangrijk is bij een verhuur bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

wat op viel was de snelle service