Sonya

Ongelooflijk hoe goed ik ben geholpen met het verkrijgen van mijn auto! Vanaf dag 1 heb ik nauw contact met de account manager Élisee. Zij heeft mij onwijs goed geïnformeerd, begeleid en belangrijkste uitstekend te woord gestaan. Elke keer weer. Ik wist steeds weer met vragen te komen en steeds weer kreeg ik er een antwoord op. Had ze niet meteen een antwoord dan kwam ze er weer snel op terug. Top service!

Ook de dames van de administratie Danielle en Charelle hebben mij onwijs goed geholpen. De factuur werd mij vooraf goed uitgelegd.

Wat betreft de aflevering kan ik alleen maar nog blijer over zijn want die werd eerder afgeleverd dan de afgesproken tijd.
Een goed begin is het halve werk! Door de service en klant is koning houding voelde het meteen vertrouwd aan. En de auto, die is zoals toegezegd heel jong en in een super mooie staat! Ik rij er met plezier in en zal iedereen dealerleasing aanbevelen.

Service & kwaliteit is waar het om draait bij de klant en dat maken zij zeker waar.

Nogmaals hartelijk dank! Ik ben enorm tevreden.
Kijk uit naar een fijne samenwerking.

Beschrijf hier uw ervaring

Top service
Transparant
Er wordt geluisterd naar de klant
Er wordt meegedacht met de klant
Afspraken zijn afspraken, voor zowel dealerleasing als de klant. Je weet waar je aan toe bent.

Reactie Dealerleasing.nl:

Wat een mooie positieve reactie. We zijn erg blij om dit te horen natuurlijk! We doen onze uiterste best om een perfecte service te bieden. Vanaf het eerste telefoongesprek, tot een snelle aflevering, tot servicevragen na de aflevering..
We hopen natuurlijk dat u zo positief blijft. Bedankt!
Mvg Dealerleasing

Score voor Dealerleasing.nl: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Afgenomen dienst: Droomauto