Montage
Kwaliteit offerteaanvraag

Hannah

Zeer snelle levering, goede prijzen en simpelweg de afspraken goed nagekomen. Erg goed!

Snelheid, kwaliteit en service.

Pieter Jansen

Erg tevreden met de geleverde garagedeuren. Vriendelijke service en snelle afhandeling; top!

Vriendelijke service

G. Brandsma

Telefonisch goed bereikbaar en vriendelijk te woord gestaan. Goede adviezen gehad over welke deur het best bij onze garage zou passen. Levering was vervolgens snel en naar volle tevredenheid. We...

Prijs-kwaliteit verhouding

Niets!

R Bosscher

Erg klantvriendelijk en servicegericht. Persoonlijke aandacht is echt een pluspunt

De persoonlijke aandacht, net het stapje verder gaan voor mij als klant. Meedenken in oplossingen en kleine schade snel en adequaat verhelpen.

Zorgen dat dit niveau op peil blijft is de enige tip.

Mirte van Lingen

Vriendelijke eigenaars, snelle reactietijd, goede kwaliteit.

Snelheid bij reactie en levering

M. Klaassen

De Rooij Garagedeuren bedankt voor de goede service en snelle levertijd!
We zullen jullie zeker aanbevelen aan anderen.

Goede communicatie en denken met je mee

Ga zo door!

Pierre van Wijk

5a6 jaar geleden heb ik een garagedeur bij de Rooij gekocht en waren daar volledig tevreden over,
we waren wel verbaast bij de levering met het Brabants accent terwijl we toch echt in Drenthe...

De levering van de extra nieuwe deur was niet geheel naar wens, de hoogte bleek niet geheel te kloppen met hetgeen door mij besteld, net iets te kort. De deur was door mijzelf geplaatst en wilde eigenlijk niet nogmaals de deur plaatsen met de juiste afmeting. Op mijn voorstel om in plaats van een nieuwe deur mij tegemoet te komen met een rail met motor om mijn poortdeur mee te voorzien werd positief op ingegaan zodat ik nu ook mijn poortdeur kan bedienen zonder mijn auto uit te moeten.
Ik ben zeer tevreden over de service die De Rooij garagedeuren heeft geleverd.
De rail met motor is ook zeer geschikt om een poortdeur te openen, wel zorgen dat deze afgeschermd is voor regen en wind.

Mijn eerste deur is geleverd met een ketting aandrijving, de nieuwe is voorzien van een tandriem.
De kracht van de ketting aandrijving is wat meer omdat de rek in de tandriem wat meer is, het voordeel is dat deze in tegenstelling met de ketting niet kan gaan roesten.

Julian de Korte

Positief

Zeer prettig contact, netjes telefonisch te woord gestaan. Ook over de garagedeur ben ik zeer te spreken. Zelf monteren ging heel goed. 1 wieltje miste en had ik een dag later al in huis.
Goede service!

Nvt

ad

alle opties mogelijk

nee

H Havekes

Snelle levering compleet doe het zelf pakket

de garagedeur opener is makkelijk en snel te installeren

in de webwinkel is het wat lastig om alleen een deuropener te bestellen en de handleiding ontbrak bij de levering (gelukkig had ik er nog een van een vorige keer)