Montage
Kwaliteit offerteaanvraag

Ludo Hagenaars

Ik had een aandrijfmotor nodig ter vervanging van een defecte. De medewerkster van De Rooij heeft, door mij een aantal vragen te stellen, een juiste motor geadviseerd. Haar vakundigheid en... Ik had een aandrijfmotor nodig ter vervanging van een defecte. De medewerkster van De Rooij heeft, door mij een aantal vragen te stellen, een juiste motor geadviseerd. Haar vakundigheid en "hostmanship" is een waardevolle medewerkster voor het bedrijf. De levering was snel en accuraat. Gedurende het inbouwen van de motor en monteren van de veren heb ik regelmatig contact gehad met haar. Daarbij werden mijn vragen over de instalatie op een zorgvuldige en vriendelijke manier beantwoord.

Klantvriendelijkheid, kennis van zaken, service, snelle levering.

Neen

Ludo Hagenaars

Klantvriendelijkheid, kennis van zaken, service, snelle levering.

Neen

tamminga & oevering

Deur 300x300 afgehaald ,,,,een vriendelijke dame bij binnenkomst een fijne rondleiding en de besteling stond netjes verpakt klaar voor vervoer ,,,deze ook sterke dame alles in een keer onze... Deur 300x300 afgehaald ,,,,een vriendelijke dame bij binnenkomst een fijne rondleiding en de besteling stond netjes verpakt klaar voor vervoer ,,,deze ook sterke dame alles in een keer onze bestelbus in ,,
daarna afrekenen met een heerlijke kop koffie mijn vrouw wou meteen het merk en type weten
wat wens je nog meer??? we waren ook nog erg voordelig en de goederen waren compleet met een duidelijke beschrijving
en loopt als een kieviet in friesland kom zeker langs een keer met gebak gr jannie en oanne

nette zaak vriendelijke dame (ook sterke) goederen compleet met duidelijke montage en gebruik en goed verpakt voor transport (had gehaald )

wat wil je aan zoon bedrijf toevoegen ???

fam J van Laar

Correct bedrijf en fijn om mee samen te werken

De dames hebben vlotte babbel maar geven goede en eerlijke informatie
snelle levering

jammer dat ze geen deuren leveren met loopdeur

Herbert

Prima.

Verstand van zaken. Had nog een aantal vragen, deze konden goed beantwoord worden.

Geen.

Helder

Wij zijn prima tevreden over de in speciaal gewenste kleuren gespoten garage deuren voor weinig geld. De bezorging was top en geen moeite te veel.

vriendelijkheid en de prijs

Wj van Dijk

Snelle en correcte levering, vriendelijke bezorging.

Mirte van Lingen

Vriendelijke eigenaars, snelle reactietijd, goede kwaliteit.

Snelheid bij reactie en levering

Fam. Baukema

Na een bezoek aan de showroom in Assen (lekkere koffie!) overgegaan tot aanschaf van een garagedeur type middengroef. De Rooij doet wat wordt beloofd: snelle levering en goede service tot aan de... Na een bezoek aan de showroom in Assen (lekkere koffie!) overgegaan tot aanschaf van een garagedeur type middengroef. De Rooij doet wat wordt beloofd: snelle levering en goede service tot aan de deur. De deur zit nu ruim een jaar op z'n plek en functioneert prima, ook bij vorst. Zeker geen spijt van deze aankoop.

Service en klantgerichtheid
Hartelijke ontvangst in showroom

N.v.t.

Berta de Harmonie

Mijn ervaring met De Rooij Garagedeuren is erg goed. Snelle reactie en goede service. Kwaliteit van het materiaal is bovendien goed. Ik zou het bedrijf zeker aanbevelen bij derden.

Service, snelheid, vriendelijk, betaalbaar (!).

Geen.