Montage

Assink

Prima behandeling

Komt afspraken na

Dhr. Ploeger

We zijn erg tevreden over de door De Rooij geleverde garagedeur, de kwaliteit is zeer goed. De montage was prima te doen en ook de communicatie verliep soepel. Al met al een zeer positieve ervaring.

Communicatie
Kwaliteit van het product

Anne

Fijne mensen en mooie deuren. We hebben goed advies ontvangen en zijn blij met het resultaat.

snelle service en goed advies

nee, helaas niet

Stefan koopman

Goed. Netjes en prettig contact.

Sterke communicatie.

Jullie mogen best wat meer van jezelf laten zien op de website!

Sandra van Dijk

Prima! Snelle service, vriendelijke benadering van de contactpersonen. Eindproduct voldoet aan de verwachtingen.

Ellen Veenstra

Zeer positief, er is veel kennis in huis en nemen de tijd om zaken goed uit te zoeken en voor jou te regelen. Afspraken worden nagekomen.

kennis en geduld

nee, ik was zeer positief verrast door hun doortastendheid

helder

Naam: Fam. Helder
Wij zijn zeer tevreden over de garagedeur en de bezorging van de deuren. Erg klantvriendelijk

Annemieke Krikke

Erg vriendelijke mensen die ons goed advies hebben gegeven. Wij zijn erg blij met onze deur. Goede kwaliteit en goede prijs, passend bij ons huis.

snelle respons en goed advies

nee

Mevr. Boersma

Ik heb 2 maanden geleden een garagedeur gekocht bij De Rooij Garagedeuren. Wat een aardige en behulpzame dames werken daar! Installatie ging ook best goed met de Nederlandstalige handleiding erbij!!...

Behulpzaam en verstand van zaken

Hendrik Jan Mosterman

Goed, vriendelijke en goed geïnformeerde dames die je te woord staan. Snelle levering conform afspraak

Direct contact mogelijk bij vragen, ook een technische hulplijn bij installatie.

Open op koopavond of op zaterdag? Dan alleen op afspraak.