Montage
Kwaliteit offerteaanvraag

Cor Mooij Voorzitter VVE Egmond

Wij hebben een complex met 14 garages onder appartementen en hebben door de renovatie gelijk nieuwe deuren gekocht en deze laten monteren door De Rooij garagedeuren. Door de kust waar wij wonen... Wij hebben een complex met 14 garages onder appartementen en hebben door de renovatie gelijk nieuwe deuren gekocht en deze laten monteren door De Rooij garagedeuren. Door de kust waar wij wonen werd geadviseerd een extra bescherming te laten aanbrengen tegen corrosie. Dat is heel goed gegaan. Over de service zijn wij zeer tevreden, zo ook na de levering en het contact met het bedrijf. Prima afwerking en aflevering van het geheel.

De voorinformatie en het advies van Jose waren zeer verhelderend.

Bij ons was alle tot in de puntjes verzorgd.

J. Boerma

Aardige dames, ze stonden mij keurig te woord en hebben mij alles duidelijk uitgelegd vwb de montage van de garagedeur.

Goede service en zeer klantvriendelijk

Ik zou het niet weten ;-)

Tim Timmerman

Garagedeuropener na een half jaar stuk gegaan. Ook de kwaliteit van de panelen laat te wensen over. (Corrosie zichtbaar)

Website prima

Kwaliteit deur en opener

Reactie De Rooij Garagedeuren:

Beste Tim Timmerman,
Beste Tim Timmerman,
Dank u voor uw feedback. Als het zo is wat u beweert, zouden wij het op prijs stellen dat u contact met ons opneemt zodat wij het probleem kunnen oplossen. Uw gegevens zijn bij ons namelijk niet bekend.
Jose de Rooij (De Rooij Garagedeuren)

Van Cleemput

Ik heb vooral een zeer goede indruk,het contact omtrent mijn bestelling was zeer goed en correct

Als iets beloofd wordt dan gebeurd het ook zoals beloofd.

De instructies voorde montage ,vooral de foto's, kunnen veel beter.ook de tekst is nogal complex.ik als technieken had er geen probleem mee maar een hobbyist zou wel eens moeite hebben.Ik heb... De instructies voorde montage ,vooral de foto's, kunnen veel beter.ook de tekst is nogal complex.ik als technieken had er geen probleem mee maar een hobbyist zou wel eens moeite hebben.Ik heb namelijk de lengte van de toekijken moeten aanpassen en dat staat niet in de tekst

M.J.Beije

Het duidelijke instructie filmpje op YouTube

Opmerkingen en tips over het inkorten van de horizontale deurpanelen aan het BEGIN van de papieren handleiding vermelden, nu heb ik voornamelijk het YouTube filmpje gevolgd en hier komt dit item... Opmerkingen en tips over het inkorten van de horizontale deurpanelen aan het BEGIN van de papieren handleiding vermelden, nu heb ik voornamelijk het YouTube filmpje gevolgd en hier komt dit item niet naar voren,.
Het gaat erom dat wanneer een paneel moet worden ingekort dit aan beide zijden gedaan moet worden i.v.m de inwendige versteviging platen.

Marion

Onlangs hebben wij een nieuwe garagedeur gekocht.

Snelle reactie op vragen via de mail maar ook telefonisch. Ruim assortiment en korte levertijden

Assink

Prima behandeling

Komt afspraken na

Dhr. Ploeger

We zijn erg tevreden over de door De Rooij geleverde garagedeur, de kwaliteit is zeer goed. De montage was prima te doen en ook de communicatie verliep soepel. Al met al een zeer positieve ervaring.

Communicatie
Kwaliteit van het product

Anne

Fijne mensen en mooie deuren. We hebben goed advies ontvangen en zijn blij met het resultaat.

snelle service en goed advies

nee, helaas niet

Stefan koopman

Goed. Netjes en prettig contact.

Sterke communicatie.

Jullie mogen best wat meer van jezelf laten zien op de website!