Vanderveen

Nog net geen drie weken geïnstalleerd, dus nog geen warmtevraag, maar wel warmwater gebruik.
Allereerst ben ik tevreden over de afspraken en de installatie. Hoop dat de service net zo goed zal...

Nagekomen afspraak en uitstekend geïnstalleerd.

B. Krzeszewski

Zeer tevreden over alles. Goede afspraken kunnen maken en deze zijn ook geheel nagekomen. Vriendelijk personeel. Alleen maar lof.

Afspraken en vriendelijkheid en snel en goed handelen

W van den Oever

Leuk contact en vlotte levering

Monteurs zijn zeer ervaren. Binnen een paar uur ontmanteld en nieuw systeem opgebouwd. Petje af.

Fam T van den Berg

Keurig netjes correct personeel.

Goede behandeling.

Middendorp

Een snel antwoord op onze eerste mail en ook een snelle intake. Alles werd goed en deskundig uitgelegd. Snelle levering en prima werk afgeleverd. Goede service. Heel tevreden!

Deskundig en profesdioneel.

Rotterdammer

Prettige vaklui, harde werkers . Overleggen goed wat het beste past. Offerte op maat.

Prijs en all in service

Uitstekende concurrerende prijs; goede planning, advies en vakwerk bij installatie

Van laar

Nette en goed meedenkende mensen wou eerst een andere Vaillant ketel deze bleek mij duurder uit te komen en had minder vermogen dan deze Vaillant ketel
Mensen die de ketel kwamen monteren...

Bestellen en monteren perfect geregeld, wacht alleen nog op de aanmelding voor WiFi monitoring.

Offerte, levertijd en montage perfect

Correct personeel, ik heb de indruk dat ze er verstand van hebben