Dennis

Geweldig eenvoudig; gegoogled op piercing zwangerschap, op jullie site uitgekomen, de leukste gekozen besteld de volgende dag was ie binnen, maar allemaal via m’n mobiel

Kinderlijk eenvoudig
Mobiele website

Simone

Moeilijk te bestellen

Moeilijk te bestellen

L van Duijkeren

leuke en mooie piercings en genoeg keuze

Manuela Kemps

Snelle levering en mooie zwangerschapspiercings

Had mijn zwangerschapspiercings al de volgende dag in de brievenbus. Is makkelijk zelf in te korten Heb er 2 besteld en allebei zitten ze heerlijk

2 zwangerschaps piercings besteld, snel in huis maar veel te dik. 3 keer zo dik als mijn gewone navelpiercing.

Reactie De Zwangerschapspiercing:

Beste klant , onder het kopje extra informatie staat bij iedere piercing de maten en en de diktes deze zijn 1.6mm wat een normale dikte is voor een piercing.
We hebben ook nog nooit klachten...
We hebben ook nog nooit klachten gehad dat deze te dik zouden zijn. 1.6 mm is ook de aanbevolen dikte voor een navelpiercing

D. van der Sluis

Mooie piercing en geen irritatie! (Wat ik nog al snel heb bij de meeste piercings)

Hele snelle levering

Shevenna

Ik ben zeer tevreden kreeg netjes een mailtje dat het verzonden was en had het na 2 dagen binnen was goed verpakt niks te klagen . Bedankt voor het snellen leveren .

Zeer tevreden.

jessie

Ik ben tevreden over de bestelling

kinga szymanska

Heel mooi gedaan.ik wist alleen niet dat het zooooo lang is.het is nog helemaal geen zicht.ik moet wachten tot mijn buik nog meer gegroeid is en ik zou
hem eigenlijk nu al willen dragen...

heel mooi gedaan.ik wist alleen niet dat het zooooo lang is.het is nog helemaal geen zicht.ik moet wachten tot mijn buik nog meer gegroeid is en ik zou
hem eigenlijk nu al willen dragen...

Reactie De Zwangerschapspiercing:

Beste Kinga,
Beste Kinga,
Je kunt de piercing makkelijk zelf inkorten je draait het balletje er af kort de piercing in op de gewenste maat. Met het metalen balletje kun je nu opnieuw schroefdraad op het kunstof staafje draaien. Maak ’n niet te kort anders komt hij straks te strak te zitten.
Wat ook veel gebeurt is dat men er 2 koopt 1 voor het begin van de zwangerschap die ze inkorten en 1 voor als de buik flink gegroeid is

Melanie

Zeer goede ervaring

de snelle levering , en de mooie piercings