Chantal

Goed, snelle levering

Snel antwoord en snelle levering

Ruth Martina

Overzichtelijke website. Hele goede prijs/ kwaliteitverhouding vergeleken ook met andere sites. Piercings zijn mooi, precies als op het plaatje en zitten zeer comfortabel, zoals beloofd (ik had twee... Overzichtelijke website. Hele goede prijs/ kwaliteitverhouding vergeleken ook met andere sites. Piercings zijn mooi, precies als op het plaatje en zitten zeer comfortabel, zoals beloofd (ik had twee zwangerschapspiercing gekocht). Snelle levering. Een of twee dagen (dat herinner ik me even niet meer) na bestelling al in de brievenbus. Op de site ook goed uitgelegd hoe ik zelf de piercing kan inkorten. Dit ging ook makkelijk.

Goede prijs/ kwaliteit verhouding.
Snelle levering.
Op geen andere site of winkel zo’n mooie zwangerschapspiercing gevonden (de vlinder zwangerschapspiercing).

Odekerken

Snelle levering en mooie prijzen

Kim Van De Graef

Goede service, snelle levering en prima kwaliteit

Genoeg informatie op de pagina en een hele goede kwaliteit

Susanne

Snelle levering en goed product

Site snel gevonden. Duidelijke site en mooie piercing.

Priscilla Schmid

Super snelle levering! Helemaal top!

De informatie klopt! Bijv. Vandaag besteld morgen in huis. Op de website duidelijke productinformatie

Joyce Monster

Prima! Netjes verpakt & snelle reacties op mailtjes.

Toen ik piercing niet ontvangen had, heb ik een e-mailtje gestuurd. Piercing had al binnen moeten zijn. Zouden nog 1 dagje afwachten, anders zouden ze een nieuwe opsturen. Gelukkig was dit niet... Toen ik piercing niet ontvangen had, heb ik een e-mailtje gestuurd. Piercing had al binnen moeten zijn. Zouden nog 1 dagje afwachten, anders zouden ze een nieuwe opsturen. Gelukkig was dit niet nodig, en was dag erop piercing binnen

Anne-Lize Boon

Niets te klagen

Niets te klagen

Hermans

Esmeralda Brouwer

Had een neutrale zwangerschaps piercing nodig en was snel te leveren en voor een hele nette prijs dus vandaar bij de Zwangerschapspiercing.nl besteld !!!!!!

Alles niks op aan te merken !!!!!
Prima prijzen .levertijd snel dus heel erg goed!