Yvonne Kösters

Snelle service

Toyah Utberg-de Kloet

Prettig

Snelle levertijd en goed verpakt

angelique kradlfer

Ik ontving helaas een piercing waarvan het hangertje was afgebroken.heb gebeld en er zou een nieuwe opgestuurd worden.de andere mocht ik houden.volgende dag was de piercing binnen.TOPSERVICE!!

Snelheid,vriendelijkheid

Reactie De Zwangerschapspiercing:

fijn te horen dat onze inspanningen gewaardeerd worden

cindy herfst

Prima, goed en makkelijk te vinden op internet en gemakkelijk te bestellen!

Zie stap 1

Marja Scheurwater

Het is wennen een langere staaf in je navel maar ik ben blij dat ze bestaan.

De service was perfect!

Reactie De Zwangerschapspiercing:

het is inderdaad even wennen maar het is maar voor een paar maandjes ;-) Fijne zwangerschap

Linda Verhoeven

Mooie zwangerschap piercing en geen irritatie Heel makkelijk te bestellen en had mijn bestelling de volgende dag al binnen.

Makkelijk te bestellen , snelle levering. Hele leuke en mooie zwangerschap piercings.

Molly Ras

Zeer goede ervaring, snelle levering

Snelle levering en duidelijke info over verloop order

Susanne van Zomeren

Diana Anikina

Alles is goed en duidelijk aangegeven op de site. Na bestelling super snel bezorgd!
Helemaal tevreden.

Helemaal tevreden.

J.Prins

Goed.

Ik had een verkeerde piercing toegestuurd gekregen. Ik heb een e-mail verzonden waarin ik het probleem heb voorgelegd. Ik kreeg vlot een antwoord. De verkeerde piercing mocht in houden en een goede... Ik had een verkeerde piercing toegestuurd gekregen. Ik heb een e-mail verzonden waarin ik het probleem heb voorgelegd. Ik kreeg vlot een antwoord. De verkeerde piercing mocht in houden en een goede werd zeer spoedig verzonden. Goede service!