Jolanda bernhard

Aileen Boeren

Snelle service!

duidelijk en snel

E.J. van IJken

De piercing was eenvoudig te bestellen. Op de website vind je goede uitleg over het gebruik en eventueel aanpassen van de lengte van de piercing. De verzending was snel . Het bijgevoegde alcohol... De piercing was eenvoudig te bestellen. Op de website vind je goede uitleg over het gebruik en eventueel aanpassen van de lengte van de piercing. De verzending was snel . Het bijgevoegde alcohol doekje om de piercing te reinigen kwam goed van pas. Dank hiervoor. Ik draag de piercing met veel plezier.

Snelle reactie en levering. Heldere informatie voorziening op de website.

Fereijra

De piercing zelf was oke. Alleen wij kregen de indruk dat de piercing flexibeler en langer zou zijn volgens de info op de site

sacha van nood

Service prima alleen na het op maat knippen past het balletje niet meer dus heb er weinig aan

Reactie De Zwangerschapspiercing:

wanneer u de piercing een beetje schuin afknipt kunt u het balletje er zo weer opdraaien . en anders stuurt u de op maat geknipte piercing naar ons op en wij zullen er voor zorgen dat er opnieuw... wanneer u de piercing een beetje schuin afknipt kunt u het balletje er zo weer opdraaien . en anders stuurt u de op maat geknipte piercing naar ons op en wij zullen er voor zorgen dat er opnieuw schroefdraad op gemaakt wordt

Carola

Er staat duidelijk hoe je een zwangerschapspiercing kleiner kan maken
en ik zal iedereen aanraden om op zwangerschapspiercing.nl als de tijd rijp is een piercing te bestellen.

de informatie op de site is echt heel goed.
en de levering is geweldig snel.

Claudia van Nederpelt

Zeer snelle levering, wat ik totaal niet verwacht had.

Mijn piercing was waarschijnlijk onderweg met de post kapot gegaan, ik vond het een hele goede service dat ik de volgende dag alweer een nieuwe binnen had.

Angie Lucas

M. Slaats

Snelle levering, goed verpakt, duidelijke site.

Joyce vriens

Bestelling was super snel in huis.helemaal top!