stephanie zeiss

Keuze genoeg en het bestellen ervan ging ook prima.
helaas na 5 dagen nog niks ontvangen, dat vind ik wel heel erg lang duren en naar aangezien je wel gelijk moet betalen.
ik hoop dat ik...
Keuze genoeg en het bestellen ervan ging ook prima.
ik hoop dat ik hem nog ontvang!!

reactie mail als je bestelling hebt geplaatst

Kim

Heel fijn!

Snel verzonden en een goede service door alcohol doekje bij te leveren, heel fijn.

Marianne van Stiphout

Een zwangerschapspiercing besteld en betaald, en de volgende ochtend al binnen! Verder heel fijn dat verzendkosten niet te veel zijn.

Snelle verzending. Lage verzendkosten

Debbie Dikstaal

Ik heb eerst telefonisch contact gehad. Werd vriendelijk en duidelijk geholpen.

Vriendelijk. Leuke producten/piercings. Prima levering.

Van Dorp

Goed, prima website

Evy

Hele leuke piercings voor een klein prijsje!
Erg snel geleverd!

M.C de Gardeijn

Overzichtelijk site, snel en makkelijk bestellen en betalen. En Levering!

joyce

Het is een gele mooie piercing alleen een beetje te lang ik blijf overal aan haken en dat kan nog wel eens flink pijn doen. voir de rest was hij snel binnen.

Reactie De Zwangerschapspiercing:

De piercings zijn makkelijk zelf in te korten kijk hiervoor bij het kopje inkorten bij het product hier staat duidelijk uitgelegd hoe je dit makkelijk zelf kunt doen

Annemarie

Heb de piercing ontsmet, na 1 dag was hij ontstoken, ook is de piercing zo hard, niet elastisch dat ik hem bij elke beweging voelde. Na 3 dagen mijn eigen piercing, er weer in gedaan, dit voelde... Heb de piercing ontsmet, na 1 dag was hij ontstoken, ook is de piercing zo hard, niet elastisch dat ik hem bij elke beweging voelde. Na 3 dagen mijn eigen piercing, er weer in gedaan, dit voelde gelijk al beter... vond het dus niet zon succes...

L.H.J. van der Spek

Goede service en kwaliteit, snelle levering

Goede service en snelle levering