Jaap Rozema

We werden vooraf steeds goed geïnformeerd over het tijdstip van vegen en ook tijdens de dag extra geïnformeerd omtrent het meer nauwkeurige tijdstip. Verder alles op de juiste manier keurig afgewerkt!

Abcoude

A.Peeters

Na afspraak maken voor 6 (!) weken later - wegens drukte - precies op afgesproken tijd aan de deur. Vakkundig van binnenuit kanaal geveegd en advies gegeven over haard en vooral de... Na afspraak maken voor 6 (!) weken later - wegens drukte - precies op afgesproken tijd aan de deur. Vakkundig van binnenuit kanaal geveegd en advies gegeven over haard en vooral de schoorsteenkap.
Vlot gewerkt en netjes achtergelaten - toppie!

Bosschenhoofd

Ron de waard

Afspraak gemaakt voor offerte rookkanaal, netjes op tijd, goed advies en de werkzaamheden direct uitgevoerd, super aardige jongens, zeer tevreden, ron uit nijmegen

Nijmegen

Peter A.M. Groot

Prima vakkundige lui!

Oudorp gem Alkmaar

Van Nreevoort

Zeer klantvriendelijk, ze laten van te voren weten hoe laat ze er zijn. En vakkundig. Ik ben al jaren zeer tevreden. Daphne v Breevoort

Boskoop

Honigh

Prettige mensen, goed en netjes werk!

Doetinchem

Van der Vegt

Heel fijn dat ze contact opnemen als het weer tijd is om te vegen. Vandaag wel wat meer stof in de kamer omdat de medewerker wat moeite had om onze kachel weer in elkaar te zetten.

Groesbeek

Leonie

Zeer onaardig aan de telefoon

Amsterdam

Henk

Slecht ! 2x verzet en dan nog niet op komen dagen , op tel wordt niet gereageerd ! Afspraak al vanaf november proberen te plannen , tis nu eind feb ! Maar goed dat we geen schoorsteenbrand hebben... Slecht ! 2x verzet en dan nog niet op komen dagen , op tel wordt niet gereageerd ! Afspraak al vanaf november proberen te plannen , tis nu eind feb ! Maar goed dat we geen schoorsteenbrand hebben gehad anders was de schade door hen niet te overzien geweest !!

Oss

Woudhuizen

Snel, vakkundig en vooral netjes.

IJmuiden