Mariette

Goede service , aardig personeel

Prinsenbeek

Kristel Verhoeven

Uitstekende service en altijd netjes op tijd. Komen hun afspraken goed na.

Haaren

Elly Kappen

Aardige man die netjes en snel werkt.

Betlicum

Lent

Slecht. Stelletje oplichters

Blaricum

R. van der Eem

Recent afspraak gemaakt om de schoorsteen te laten vegen. Klokslag 09.00 uur, de afgesproken tijd, staat de schoorsteenveger voor de deur. De medewerker controleert de schoorsteen, haalt de nodige... Recent afspraak gemaakt om de schoorsteen te laten vegen. Klokslag 09.00 uur, de afgesproken tijd, staat de schoorsteenveger voor de deur. De medewerker controleert de schoorsteen, haalt de nodige spullen uit de auto en begint met vegen. Na het vegen wordt keurig alles opgeruimd en schoon opgeleverd. Dik tevreden.

Lage Zwaluwe

Edin Malagic

Vandaag zijn vader en zoon bij mij langsgeweest voor het verwijderen van vogelnesten uit de dakgoot. Ik ben zeer tevreden, de mannen waren netjes op tijd, zijn zeer vriendelijk en denken met je mee... Vandaag zijn vader en zoon bij mij langsgeweest voor het verwijderen van vogelnesten uit de dakgoot. Ik ben zeer tevreden, de mannen waren netjes op tijd, zijn zeer vriendelijk en denken met je mee om problemen op te lossen. Raad iedereen deze 2 heren aan. Ga zo door mannen!

Veenendaal

Meeuwis

Goede ervaring. Op tijd, houdt zich aan afspraken. Goed werk geleverd.

Veldhoven

Scheepstra

Kundig, aardig en goed.

Beek (gem. Montferland)

F. De Boer

Zeer snel en netjes gewerkt

Zwaag

Warner Philips

Ze kwamen schoorsteenvegen en een spinner vervangen (die ze zelf nog geen jaar eerder hadden geplaatst!) en rekenden maar liefst €424,50 (!!!) voor minder dan een uur werk, EN nu hebben we een... Ze kwamen schoorsteenvegen en een spinner vervangen (die ze zelf nog geen jaar eerder hadden geplaatst!) en rekenden maar liefst €424,50 (!!!) voor minder dan een uur werk, EN nu hebben we een lekkage erbij en zijn ze niet bereikbaar. Echt waardeloos.

Amsterdam